מה גרם לרונן פלוט, ראש עיריית נוף גליל להתרגש כל כך, מיהם התושבים החדשים שעלו ארצה והשתקעו בבירת העמק, על מה קיבל הסופר עמנואל בו סבו תעודת הוקרה ואיך חגגו בעמק את הלילה הלבן? כל התשובות במדור מלחשים

מיכאלה, נכדתו של רונן פלוט, ראש העיר נוף הגליל התגייסה לצה"ל והלב של סבא התפוצץ מגאווה והוביל לפוסט מרגש בו נכתב: "מיכאלה, רק אתמול היית ילדה קטנה והבוקר את מתגייסת להיות חיילת בצבא ההגנה לישראל. כל הרגשות, כל המחשבות, כל החוויות והזכרונות מתערבבים בו יחד וזה אף פעם לא קרה לי. שמחה וגם דאגה, אושר וגם קצת פחד, אבל יותר מהכל התרגשות עצומה, הרבה יותר מהיום שהתגייסתי לפני 50 שנה. זכרי שהשירות בצה"ל הוא אומנם חובה, אבל בעיקר זכות גדולה להמשיך את שושלת העם היהודי שנלחם כאן לפני 3,000 שנה וגם עכשיו, ברגע זה ממש, ממשיך להילחם למען שלום ישראל".

רונן פלוט
מיכאלה, נכדתו של רונן פלוט, ראש העיר נוף הגליל התגייסה לצה"ל

 

הוקרה, הערכה וברכה למחנך, העיתונאי , הסופר והפובליציסט עמנואל בן סבו אשר פעל, מתוך תחושת שליחות עמוקה וחובה מוסרית, במשך למעלה מעשור, להנגשת מערת המכפלה לכל המבקשים לפקוד אותה.

עמנואל בן סבו. צילום: טליה בן סבו

 

העיר עפולה התחדשה לקראת השנה החדשה בכ-50 תושבים חדשים שעלו ארצה בימים האחרונים מצרפת. את פניהם קיבלו בסופ"ש האחרון שר הקליטה ח"כ אופיר סופר, ראש העיר אבי אלקבץ וסגניו חביב פרץ ודימה ברוק מחזיק תיק קליטה.

צילום: דוברות העירייה

היה "לילה לבן" – מאות השתתפו באירועי 'לילה לבן' באתרי התיירות בעמק יזרעאל.

צילום: דוברות המועצה