מגדל העמק: "שבגלבוע לא יחשבו שנפתח מולם רגליים"

במגדל העמק אומנם איבדו עניין בליגה, אבל לא ממהרים ללכת לים. גורמים במועדון מבהירים לקראת המשחק הביתי בשישי מול אסי גלבוע, שנאבקת על ההישרדות בליגה: "באסי גלבוע לא מסוגלים לנצח את טירה וכפר כנא בבית אז מה רוצים מאיתנו? שישכחו מניצחון פה"

 

שני מחזורים נותרו לסיום העונה בליגה א' צפון. קרב העלייה מהמקום הראשון כמעט גמור כשהפועל חדרה נמצאת עם רגל וחצי בליגה הלאומית, אבל לגבי הירידה המאבקים בתחתית פתוחים לחלוטין, ובין הנאבקות נמצאת אסי גלבוע שנכון לעשיו מדורגת במקום ה-11 עם 27 נקודות, מרחק נקודה בלבד מהמקום ה-14 שמוביל בסיום העונה למבחני הישארות.
בדומה לעונה שעברה גם בעונה הנוכחית אסי גלבוע מוצאת את עצמה תלויה במידה מסוימת בקבוצה השכנה ממגדל העמק. אסי גלבוע, שלא ניצחה 6 משחקים ברציפות ומסובכת חזק בתחתית, צריכה לפגוש ביום שישי הקרוב בחוץ את הפועל מגדל העמק של קובי דנינו, שמצידה כבר איבדה עניין בליגה לאחר שהבטיחה את ההישארות בליגה.


באסי גלבוע תולים תקוות גדולות במשחק הקרוב ומאמינים שניתן יהיה להוציא נקודות יקרות במגדל העמק, וזאת משום שאין למגדל העמק כבר על מה להילחם. אלא שבעקבות אירועי השנים האחרונות בין המועדונים, נראה כי במגדל העמק לא מתכוונים לעשות להם חיים קלים. "שבאסי גלבוע לא יחשבו שאנחנו נפתח להם רגליים. אנחנו נבוא להילחם בצורה הכי ספורטיבית שיש בכדי לנצח. אסי גלבוע צריכים לצפות מעצמם ולא מקבוצות אחרות. אם הם לא מנצחים בבית קבוצות כמו צעירי כפר כנא וטירה בבית אז מה הם מצפים ורוצים מאיתנו? אני מציע להם לשכוח מניצחון פה".

 

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|