מגדל העמק: "המושבה בשריד" עולה על הקרקע

יריית הפתיחה של השכונה: פרויקט "המושבה בשריד" של חברת "אדר בעמקים" ובו 474 דירות, מתוכן 297 במחיר למשתכן. הפרויקט יוצא לדרך מגובה מראש בהתחייבות של היזמים לאכלוס תוך 18 חודשים עד 24 חודשים ומחוזק ביישום הולך ומתקדם של תשתיות חדשות, פרי הסכם הגג של העיריה ומשרד הבינוי והשיכון שיקלו על נגישות והתאקלמות הדיירים. הדמיה באדיבות אדר בעמקים

בסוף השבוע האחרון התקיים אירוע השקה לפרוייקט "המושבה בשריד" של קבוצת "אדר בעמקים". באירוע, הושקה השכונה החדשה בה מתוכננות להיבנות  474 דירות, מתוכן 297 במחיר למשתכן.
כיבדו בנוכחותם באירוע ההשקה, ראש עיריית מגדל העמק, אלי ברדה ומ"מ סרגי אוקלונדר, רבה הראשי של מגדל העמק הרב דוד גרוסמן שגם קבע מזוזה במקום, ג'ומי פרטוש בעלי קבוצת "אדר בעמקים", זמיר אסור וחובב ביטון שותפים ב"אדר בעמקים״, ומכובדים רבים נוספים.
את השכונה "המושבה בשריד" מקימה כאמור חברת "אדר בעמקים", חברה מומחית לפרויקטי "מחיר למשתכן". בפרויקט המתוכנן –"המושבה בשריד", 474 יחידות הדיור שיבנו יתפרשו ל פני 4 מתחמי מגורים מתוכם 177 יח"ד לשוק החופשי ו- 297 יח"ד במסגרת "תוכנית מחיר למשתכן".
בשכונה יבנו בנייני בוטיק- מבנים מדורגים ומרווחים בבנייה נמוכה לשמירה על פרטיות ותחושת קהילתיות בדומה לאווירת ההרחבות בקיבוצים ובמושבים אך במחיר נמוך בהרבה. את כל אלו, עוטפים מרחב ונוף ירוק שמעניקים תחושה של "בית בתוך הטבע".

מימין לשמאל סרגיי אוקלנדר זמיר אסור הרב דוד גרוסמן גומי פרטוש עוד חובב ביטון תומר פינטו קרדיט- מגנטלולה
מימין לשמאל סרגיי אוקלנדר זמיר אסור הרב דוד גרוסמן גומי פרטוש עוד חובב ביטון תומר פינטו קרדיט- מגנטלולה


מחברת "אדר בעמקים נמסר כי שכונת שריד מהווה פתרון זמין, ריאלי ואיכותי לתמהיל גדול של משפחות: לזוגות צעירים מהעיר ומעמק יזרעאל, שאינם יכולים להרשות לעצמם להקים בית במושב או בקיבוץ בעקבות ההורים ועדיין יכולים להגשים את חלום הדירה החדשה באווירה קהילתית כפי שהורגלו אליה. עוד נמסר כי  בתמהיל הדירות ניתן יהיה למצוא דירות 3,4,5 חדרים, פנטהאוזים ודירות בפורמט הייחודי "גם וגן"-עם מרפסות וגינה אחורית פרטית, כל התקרות גבוהות והמרפסות גדולות במיוחד. כמו כן, הבניינים הינם בנייני בוטיק בעלי 3-4 קומות בלבד, עם 8-10 דיירים בכל בניין ומפרט בסטנדרט גבוה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ז'אן מישל פרטוש, יזם ובעלים חברת אדר בעמקים אמר: "זיהינו את הקושי בהמתנה לבית חדש ובנינו תהליך התקדמות כזה שיאפשר וודאות וזמינות מלאה של הקרקע עם מועד רכישת הדירה בצורה ראלית. מדובר בשכונה המקדימה את זמנה בכל הפרמטרים –הבטחת הכניסה המהירה לבית תקל על הרוכשים תמנע מהם כפל תשלומים על שכירות ומשכנתא ותחסוך להם עד כ100,000₪. מעבר לכך, החוכמה היא לבנות מגורים כשהתשתיות והתעסוקה כבר מבוססים. אנו למדים מדוגמאות אחרות שבהן העיר גבתה מהלכי מגורים המוניים מבלי שיש אופציות תעסוקה או תשתיות ובכך תקעה את התקדמות הדירות. לשמחתנו, "המושבה השריד" נכנסת לפעולה על בסיס איתן שיצר הגב העירוני שלה עם 3 אזורי תעסוקה תוססים, מבני ציבור ושירותי קהילה ועם דחפורים שכבר נמצאים בשטח למיסוד התשתיות לשכונה חדשה לגמרי כדי שהדיירים לא יכנסו לאתרי בנייה".