מגדל העמק: אביב כהן השתולל בספסל?

החלוץ המקומי המוכשר, שבשנה האחרונה חווה שתי פציעות לא נעימות, כעס על כך שלא פתח בהרכב. "מתוסכל ממעמדו", אמר גורם בקבוצה. אביב כהן מכחיש בתוקף: "לא השתוללתי אלא בסך הכל הייתי מאוכזב מזה שלא פתחתי. חבל שיש גורמים בקבוצה שמסלפים דברים. "בינתיים הקבוצה ממשיכה להפתיע את כולם (מרוחקת 3 נקודות מהפסגה).

עכשיו כבר ניתן לומר בפה מלא ובלי היסוס: הפועל מגדל העמק היא ההפתעה הנעימה של ליגה א' צפון עד כה. הקבוצה של שלום לוי ממשיכה במומנטום החיובי שלה ובמחזור האחרון ניצחה בחוץ את באקה אל גרביה 3:1 במשחק שנערך באיכסל. (כבשו לזכות מגדל העמק: דוד מלכה ואופק מלול צמד). נכון לעכשיו הפועל מגדל העמק מדורגת במקום החמישי בטבלה עם 15 נקודות, כשהיא במרחק שלוש נקודות בלבד מהפסגה, שם נמצאת הפועל איכסל.
במהלך המשחק מול באקה אל גרביה נרשם אירוע לא נעים. כאשר החלוץ המקומי המוכשר אביב כהן, שסבל בשנה האחרונה משתי פציעות לא פשוטות (קרע ברצועה ושבר ביד), השתולל על הספסל בגלל שלא שיחק. גורם בקבוצה: "זה לא מתאים לו. הוא ילד טוב אבל כנראה די מתוסכל נוכח מעמדו בקבוצה".

אביב כהן, שידוע כטיפוס חיובי מאוד לאורך השנים, אמר בתגובה: "אני לא יודע מי אותו גורם שטען שהשתוללתי אבל הוא לא דובר אמת. בסך הכל הייתי מאוכזב מזה שלא פתחתי וכעסתי בחדר ההלבשה אבל לא הייתה שום השתוללות מצידי. להיות מאוכזב מזה שלא פתחתי בהרכב זה דבר טבעי עבור כל שחקן שאוהב כדורגל. מי שלא מאוכזב מכך אז הוא לא שחקן. מכאן ועד לסיפורים על זה שהשתוללתי בספסל הפערים הם שמיים וארץ. חבל שיש גורמים בקבוצה שמסלפים דברים ומלכלכים סתם".

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|