לציון 100 שנים: עיריית עפולה משיקה לוגו חדש

בירת העמק מציינת 100 שנה להיווסדה והעירייה מתחדשת בלוגו חדש, אשר יהווה חלק בלתי נפרד ממיתוג העיר
צילום: דוברות העירייה

ציון 100: עיריית עפולה השיקה השבוע את הלוגו החדש לקראת שנת ה-100 שתצא לדרך בתחילת שנת 2025. השקת הלוגו נעשתה במהלך ביקורו של שר הפנים ח"כ משה ארבל שהגיע לביקור עבודה יחד עם צמרת משרדו וזכה לחשוף את הלוגו יחד עם ראש העיר אבי אלקבץ בנוכחות סגני ראש העיר, חברי מועצה, הנהלת העיר, עובדים והאורחים הנכבדים.
הלוגו החדש כולל את המספר 100 בצבעים המבקשים לדמות בלונים חגיגיים של יום הולדת כאשר בתוך הספרות מופיעות שתי תמונות- הראשונה של תחנת הרכבת מסמלת את ההיסטוריה והשנייה של כדור פורח בשמי העיר המבקשת לייצג את ההווה והעתיד של בירת העמק. הספרות 100 מחוברות ללוגו והסלוגן שהושקו רק לפני שנה וכוללים את המשפט הבא: "עפולה, סיפור הצלחה יזרעאלי" הכולל מצד אחד את סמל המגן דוד מרומז מעל האות ע' של עפולה ומצד שני צבעי הדגל בכחול לבן שיחד מבקשים להבליט את רעיון הציונות והצביון היהודי שעומד בבסיס האג'נדה של הנהלת העיר והתושבים.
הלוגו שהושק בימים האחרונים ילווה את מכלול אירועי המאה במרחב הציבורי העירוני אותם יובילו בעיריית עפולה באמצעות וועדה מיוחדת שתורכב מעובדי עירייה, אנשי מקצוע ותושבים. הלוגו יעטר את מסמכי העירייה הרשמיים, מצגות, התקשרות מוסדות העירייה עם התושבים, מוסדות החינוך, המדיה החברתית ועוד. יש לציין שהלוגו החדש עוצב ע"י המעצב אבנר כוכבי מ"פרסום כוכבי" והוא נבחר מתוך מבחר עיצובים שונים שעיצבו ושלחו גרפיקאים מקצועיים כחלק מהליך מיתוג אסטרטגי רחב שהחל כאמור לפני כשנה, עם השקת הלוגו החדש, וימשיך עם הלוגו 100 שילווה את האירועים לאורך כל שנת ה-100.