לא שוכחים: תחרות ירי לזכרו של טל קדושים

קדושים, לוחם משמר הגבול של משטרת ישראל נפגע באפריל 2015 בתאונה ימית בכנרת, תאונה שהובילה למותו הטראגי. בתחרות שנערכה בעמק המעיינות ביצעו הלוחמים מספר מסלולי ירי המשלבים פרמטרים של זמן ופגיעות

בהשתתפותם של 150 לוחמי משמר הגבול, ובני משפחה, התקיימה  ביום חמישי תחרות ירי לזכרו של סמ"ר טל קדושים ז"ל במועצה האזורית עמק המעיינות.
קדושים, לוחם משמר הגבול של משטרת ישראל נפגע באפריל 2015 בתאונה ימית בכנרת. לאחר שבועות של חיפושים בהם לקחו חלק מאות לוחמי מג"ב, שוטרים, חיל הים, ארגוני הצלה ואזרחים רבים, אותרה גופתו של טל ז"ל והוא בן 21. טל הותיר אחריו הורים ושני אחים.
אחיו גל, משרת כיום כקצין ביחידת ארז של משמר הגבול בצפון.
זוהי השנה השנייה בה מקיימים חבריו ומפקדיו תחרות ירי להנצחת זכרו. בתחרות ביצעו הלוחמים מספר מסלולי ירי המשלבים פרמטרים של זמן ופגיעות. במסגרת התחרות שנושאת את שמו משמרים הלוחמים את כשירותם המבצעית ולומדים על דמותו של טל ועל הערכים אותם ייצג.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בסיומה של תחרות הירי נערך טקס הענקת פרסים לזוכים, במעמד מפקד משמר הגבול, ניצב יעקב (קובי) שבתאי, מפקד מחוז חוף, ניצב עמוס יעקב, מפקד מג"ב חוף, נצ"מ ששון חממה, רמ"ח ישובים מג"ב, נצ"מ ניסים סהר, לוחמים, מפקדים ובני משפחתו של טל ז"ל.
מפקח גל קדושים אחיו של טל ז"ל אמר: "היום הזה שבו מתקיימת התחרות לזכרו של אחי, זהו יום מיוחד עבורי ועבור משפחתי". בקריאה נרגשת לאחיו אמר: "קשה לי לדבר עליך בלשון עבר. כאן נפגשים כל חבריך שהכירו אותך בחיים. אנו נמשיך לזכור ולהנציח את מורשתך".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מפקד מג"ב חוף, נצ"מ ששון חממה אמר בנאומו: "טל זכור לנו בהארת הפנים שלו ובשמחה ששררה סביבו. מורשתך תישמר ותיחקק לעד. נשמור על האופטימיות שאפיינה אותך. זו צוואתך הלא כתובה".
מפקד מג"ב, ניצב יעקב (קובי) שבתאי אמר: "דמותו המיוחדת של טל ז"ל מלווה אותנו ועוד תלווה אותנו לעד. הנצחתו של טל בתחרות הירי מחברת את המורשת לשגרת העשייה המקצועית של החיל. נחשפתי פה גם לערכים עליהם גדל ושאותם אתם משמרים וגם ליכולות המקצועיות הגבוהות שלכם".