לאומית: עפולה מארחת את רעננה וברק פלג

הקבוצה המאכזבת של רועי פרל תנסה להפתיע את מוליכת הטבלה. לראשונה מאז מחזור הפתיחה עפולה תשחק עם שני זרים. "ניצחון על רעננה יכול להוציא אותנו לדרך חדשה", אומרים בעפולה

אחרי פתיחה עונה רעה מאוד, הפועל עפולה תנסה לשנות הערב (19:00) את פני הדברים כאשר תארח למשחק מסקרן את עירוני רעננה של המאמן ברק פלג.
הפועל עפולה, שמדורגת בתחתית הטבלה, מחזיקה במאזן שלילי של חמישה הפסדים מול שלושה ניצחונות. מנגד, עירוני רעננה מחזיקה במאזן של 6 ניצחונות והפסד בודד ב-7 משחקים, וניצחון בעפולה יקפיץ אותה בחזרה לפסגה.
לראשונה מאז משחק הפתיחה נגד ר"ג (15 לאוקטובר), הפועל עפולה תעלה למשחק עם שני זרים בסגל לאחר שדימיטריוס טרידוול התאושש מהפציעה ביד. במשחק הזה יש גם לא מעט פיקנטריה. שני שחקנים ששיחקו אשתקד בעפולה, גיא לביא וגלעד קרני, משחקים כיום במדי רעננה. בנוסף, גם מאמן רעננה ברק פלג העביר לפני מספר שנים קדנציה בתור שחקן במדי הפועל עפולה בליגה הלאומית.
לפני המשחק אמרו בעפולה: "לראשונה אחרי הרבה זמן אנחנו חוזרים לשחק עם שני זרים ומקווים שזה יביא לנו ניצחון. מדובר במשחק קשה מול יריבה חזקה מאוד. בסך הכל יש אווירה טובה מאוד באימונים ואנחנו מקווים שיגיע קהל רב שידחוף אותנו. מדובר בליגה צפופה מאוד וניצחון על רעננה יכול להוציא אותנו לדרך חדשה".