כביש 90: צעיר נרצח בפיגוע ירי

פיגוע הירי התרחש לפני כשעה בבקעת הירדן. חובשים ופראמדיקים של מד"א בשיתוף כח רפואה של צה"ל קבעו את מותו של גבר בשנות ה-20 ופינו במסוק מד"א-הצלה אייר לבי"ח גבר בן 33 במצב בינוני עם פציעות ירי בפלג גופו התחתון
צילום: מד״א

לפני כשעה התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע, על ירי לעבר 2 כלי רכב בכביש 90 סמוך לצומת מחולה.
מדובר צה״ל נמסר: ״מחבלים ביצעו ירי מרכב חולף לעבר מספר רכבים בצומת מחולה שבכביש 90 במרחב חטיבת הבקעה והעמקים. כתוצאה מפיגוע הירי, נרצח אזרח ישראלי ונפצע אזרח נוסף אשר מטופל כעת על ידי צוותים רפואיים. כוחות צה״ל פתחו במרדף אחר המחבלים, חוסמים צירים ומבצעים סריקות נרחבות במרחב.
חובשים ופראמדיקים של מד"א בשיתוף כח רפואה של צה"ל קבעו את מותו של גבר בשנות ה-20 ופינו במסוק מד"א-הצלה אייר לבי"ח גבר בן 33 במצב בינוני עם פציעות ירי בפלג גופו התחתון.
חובש בכיר במד"א מתי כרמי: ״דווח לנו ממוקד מד"א על פיגוע ירי סמוך לצומת מחולה. כשהגענו למקום חברנו לפצוע בן 33 שהיה בהכרה עם פציעות ירי בפלג גופו התחתון. תוך הטיפול הרפואי שכלל עצירת דימומים והחבירה למסוק מד"א שנחת השטח קיבלנו דיווח על נפגע מחוסר הכרה עם פצעי ירי ברכב נוסף. יחד עם כוח רפואה צבאי הענקנו לפצוע השני טיפול רפואי אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."