יקי בן חיים לשר השיכון: "שדה תעופה בעמק הוא אסון להתפתחות מגדל העמק"

ראש עיריית מגדל העמק פגש את שר השיכון יצחק גולדקנופף יחד עם ראשת המועצה עמק יזרעאל, ראש המועצה רכסים וראש עיריית רמת ישי
צילום: דוברות העייריה

ראש עיריית מגדל העמק יקי בן חיים, מתגייס למניעת הקמת נמל תעופה, כחלק ממטה המאבק נגד הקמת שדה תעופה משלים בעמק יזרעאל. במסגרת המאבק נגד הקמת שדה התעופה, קיימו חברי הפורום פגישה עם שר השיכון יצחק גולדקנופף. הפגישה התקיימה בנוכחות יקי בן חיים ראש עיריית מגדל העמק, שלומית שיחור רייכמן ראשת המועצה בעמק יזרעאל, ראש המועצה המקומית רכסים יצחק רייך, וראש עיריית רמת ישי, אסף אובלנדר. בפגישה פרשו הנוכחים את התוכנית שהוצגה על ידי משרדי הממשלה להקמת השדה, והציגו בפניו את ההתנגדויות הרבות של ראשי הרשויות והנזק הסביבתי האדיר שיגרם לטענתם כתוצאה מהקמת השדה בעמק.
בנוסף הדגישו הנוכחים את הרצון של ראשי הראשויות בנגב להקמת שדה התעופה החליפי בנבטים וייצור מקומות העבודה ההכרחיים שם שמהווה שיקול נוסף לאי הקמת שדה תעופה משלים ברמת דוד.
ראש עיריית מגדל העמק יקי בן חיים אמר בפגישה: "הקמת שדה תעופה בעמק הוא אסון למגדל העמק, הוא ימנע מאיתנו לפתח את העיר, לא נוכל לבנות יותר לגובה ומלבד הנזק להתפתחות העיר, ישנו נזק סביבתי אדיר לאזור. הרעש וזיהום הסביבה יהוו אסון על העמק כולו".