"יצא מהעולם בסערה": בבית השיטה נפרדו מאילן שאר שנהרג בתאונת אופנוע

קהילת בית השיטה והעמק נפרדה אמש מאילן שאר שנהרג ביום ראשון בתאונת אופנוע, סמוך לתל יזרעאל. "אילן אהב אנשים, אדם עם לב זהב, תמיד נכון לתת כתף לעזור ולהתנדב. הוא יצא מעולמנו מותיר אחריו שובל של אהבה וכאב שאין לו נחמה"
צילום: באדיבות המשפחה
מאת אפרת שלם

אמש, הובא למנוחות בבית העלמין בקיבוץ בית השיטה אילן שאר, שנהרג ביום ראשון בלילה בתאונת אופנוע טראגית סמוך לתל יזרעאל. מאות ממוקירי זכרו ליוו אותו בדרכו האחרונה.
בקיבוץ בית השיטה וברחבי העמק ספדו לאילן ז"ל, בן 52 במותו, וסיפרו על אדם אהוב, ערכי ומוערך.
"אנחנו מלווים את אילן למנוחתו האחרונה באדמת הבית שכל כך אהב", ספדה לו יהודית פלד, "אילן יצא מהעולם פתע פתאום, בסערה, באמצע החיים, התוכניות, הרצונות האהבות באמצע הכל, והותיר את כולנו שבורי לב בוכים וכואבים. אילן גדל במשפחה רחבה ואוהבת – ישראלי והיינמן – ובחיקה טיפח קשר מיוחד לבית-השיטה, לשדות, למסעות, לטיפול במנועים, למרחבים ולנופים ולקשרים חיים עם המון חברות וחברים. בני מחזורו סיפרו עליו שתמיד היה נכון לעזור לכולם. הוא היה מספר ממש מעט על העבודה ובעיקר סיפר על הילדים ועל כמה אהב אותם. בשיחות איתו ההרגשה הייתה שכאילו לא עברו השנים, הכל המשיך כאילו כלום. דיברנו ודיברנו על אהבה וחיים. אהב אנשים, בילויים ביחד, נופים וטבע, צילם ותפס בכישרון את הרגע. איש מוכשר בעל ידי זהב -איש טכני אוהב ומבין באופנועים וכלי רכב, יודע לתקן כל דבר. אדם עם לב זהב, תמיד נכון לתת כתף לעזור ולהתנדב. תמיד עם חוש הומור מיוחד וזיכרון מדהים של העבר. אילן יצא מעולמנו מותיר אחריו שובל של אהבה וכאב שאין לו נחמה. איתכם משפחה יקרה בעצב העמוק- מורן, ובר, אילעי ויהלי. איתכן סמודי וענת אהובות בשיברון הלב ובמכאוב שאין לו מנחם. איתכן בזעקה קורעת הלב וברצון שנתעורר מהסיוט הנורא ולו עוד פעם לחבק וללחוש מילים של אהבה ותודה. נלווה את צאתו של אילן מכאן, בתודה על לבביותו ואנושיותו המיוחדת ואהבת האדם והחיים שהביא עימו לעולם. תהי נשמתו של אילן צרורה בצרור החיים".