"יופיה יאיר את הדרכים": המחווה המרגשת להנצחתה של שי רגב מרמת ישי – שנרצחה במסיבת הנובה

אמן הגרפיטי בנצי ברופמן ממגדל העמק צייר את פניה של שי ז"ל שנרצחה ב-7 באוקטובר, על חזית ה'ואן' של "יזרעאלה- הבית לגינה" בקיבוץ גבת

החל מה-7 באוקטובר, אמן הגרפיטי בנצי ברופמן מקדיש את זמנו בעיקר להנצחת החטופים, חללי צה"ל ונרצחי מסיבת הנובה. ברופמן, תושב מגדל העמק, עושה זאת לאורך כמעט שנה, במספר רב של פרויקטים מרגשים ברחבי הארץ ומעבר לים, בבירות אירופה. בימים אלה הוא סיים פרוייקט מרגש נוסף בו הוא צייר את פניה של שי רגב בת ה-25 מרמת ישי, שנרצחה במסיבת הנובה, על ה'ואן' של "יזרעאלה- הבית לגינה" בקיבוץ גבת שבעמק יזרעאל. הרכב המסחרי יוצא מדי למשלוחים בכל רחבי הארץ, וכך נחשפים הנהגים והעוברים והשבים לפניה של שי.
לצד פניה של שי נכתב על ה'ואן': Flowers are nature’s way of smiling, (פרחים הם הדרך של הטבע לחייך).
הפרוייקט הוא פרי שיתוף פעולה של ברופמן ובעלי "יזרעאלה", והוא יצא לדרך בהסכמה של הוריה של שי. לברופמן, יש הכרות מוקדמות עם ההורים והוא אף צייר עבורם קנבס עם פניה, זמן קצר לאחר הרצחה על ידי מחבלי החמאס האכזריים.
"עוד מעט תחלוף שנה מה-7 באוקטובר וזו פעם נוספת שניתנת לי הזכות לצייר את עיניה היפות של שי", אמר ברופמן, "כל בוקר הרכב הזה יצא למשלוחי פרחים וצמחים של יזרעאלה, הבית לגינה וכל בוקר יופייה יאיר את הדרכים. היה חשוב לי שהציור הזה יהיה משמעותי, בתקופה כל כך משמעותית לחברה הישראלית. אני חושב שזה עבר בציור ומתחבר בהרמוניות עם כתר הפרחים הצהוב שמונח על ראשה של שי המיוחדת. אני רואה חשיבות מכרעת לכל תהליכי ההנצחה עבור חללי צה"ל, הנרצחים במסיבת הנובה, כל אחד ואחת בדרך הראויה והמתאימה. מעבר לכך, אני חושב שהציור של שי ירגש כל אדם, וכמובן את המשפחה".