יוסי מלכה: "פלייאוף עליון? כל עוד הסיכוי קיים-אנחנו נילחם"

שלושה מחזורים לסיום העונה הפועל עפולה מוצאת את עצמה בנקודה בעייתית כשהיא לא תלויה בעצמה. היו"ר יוסי מלכה לא מאבד תקווה: "לא שחררנו שחקנים כי הסיכוי עדיין קיים. אנחנו חייבים לנצח את קרית אתא בחוץ ב-7 הפרש ואז נהיה בהפרש ניצחון אחד מהם"

 

לא מאבדים תקווה: אחרי ההפסד הדרמטי מול המוליכה עירוני רעננה, הקבוצה של רועי פרל רשמה במחזור האחרון ניצחון ביתי קליל על רמה"ש החלשה 87:64 החלשה, ולמעשה הותירה לעצמה סיכוי כלשהו להיכנס לפלייאוף העליון.

הפועל עפולה, שבשנים האחרונות הייתה בפלייאוף העליון על בסיס קבוע, מדורגת כעת במקום ה-9 בטבלה עם 11 ניצחונות, כשהיא במרחק שני ניצחונות מקרית אתא שבמקום ה-7 ומכבי הוד השרון שבמקום ה-8. הסיכוי להיות בפלייאוף העליון, כולם מבינים בעפולה, הוא לא גבוה במיוחד ובעיקר לא תלוי בהם.

שלושה מחזורים נותרו לסיום העונה הסדירה, בהם הקבוצה של רועי פרל צריכה לפגוש את קרית אתא (חוץ), גליל עליון (בית) ונס ציונה (חוץ). הפועל עפולה, כאמור, מוצאת את עצמה בנקודה בעייתית מאוד כשהיא לא תלויה בעצמה, אך יחד עם זאת במועדון לא מרימים ידיים ומשתדלים לשמור על אופטימיות.

"אנחנו ניאבק עד הסוף". יו"ר הפועל עפולה בכדורסל יוסי מלכה
"אנחנו ניאבק עד הסוף". יו"ר הפועל עפולה בכדורסל יוסי מלכה

• יוסי מלכה: "עברנו עונה לא פשוטה, אנחנו לא תלויים בעצמנו"

"הסיכוי הוא לא גבוה אבל כל עוד הוא קיים-אנחנו ניאבק עד הסוף. זו הסיבה שגם לא שחררנו שחקנים למרות שהיו פניות מצד קבוצות שונות", אומר יו"ר המועדון יוסי מלכה, שלא זוכר מתי בפעם האחרונה קבוצתו הייתה בסיטואציה כזו לא פשוטה כשהיא מחוץ לתמונת הפלייאוף. "עברנו עונה לא פשוטה לאור פציעתו של דימטריוס טרידוול. כרגע אנחנו לא תלויים בעצמנו וזו הבעיה העיקרית. עם זאת, נותרו שלושה משחקים והכל יכול לקרות. כרגע המאבק העיקרי שלנו, לפי איך שזה מסתמן כרגע, הוא מול קרית אתא שאותה נפגוש במחזור הקרוב בחוץ. אנחנו חייבים לנצח אותם בהפרש 7 נקודות ואז נהיה במרחק ניצחון אחד מהם כשנותרו שני משחקים לסיום העונה".

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|