חיים אוחיון: "הניצחון על ראשל"צ? קשה כמו לידה"

גלבוע/גליל שברה את רצף חמשת ההפסדים אחרי ניצחון דרמטי בגן נר מול האלופה מכבי ראשל"צ 93:92. הבעלים חיים אוחיון: "למרות רצף ההפסדים, שמרנו על איפוק ושקט וזה משהו שמאפיין את המועדון"

הפועל גלבוע/גליל הצליחה לבלום את רצף חמשת ההפסדים בצורה הכי דרמטית שיכולה להיות. הקבוצה המידרדרת של אריאל בית הלחמי הפתיעה את האלופה מכבי ראשון לציון בזכות סל דרמטי של ג'ייסון סיגרס שש שניות לסיום ההארכה, שקבע ניצחון ביתי חשוב 92:93.
גלבוע/גליל, שהגיעה למשחק עם הגב לקיר אחרי שישה הפסדים רצופים ומשבר עמוק, סיפקה משחק לחימה יוצא מן הכלל בדרך לניצחון דרמטי שעוצר מבחינתה את כדור השלג ואולי גם יוציא אותה לדרך חדשה.
הקבוצה גם קיבלה בחזרה את הזר מרפי הולוואי, שהתאושש מפציעה ושב לשחק אחרי למעלה מחודש ותרם 11 נקודות. הרבה לחץ השתחרר בגלבוע אחרי הניצחון על ראשל"צ. במועדון מקווים שהניצחון הזה יוציא את הקבוצה לדרך חדשה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"זה היה קשה קשה, כמו לידה", אמר הבעלים חיים אוחיון אחרי המשחק והתייחס לדרמה הגדולה שהייתה בסיום, "אנחנו כנראה לעולם ננצח בצורה הזו. אנחנו זקוקים למאתיים אחוז מאמץ ואני שמח שבמקרה הזה זה ככה עזר לנו עוד איכשהו".
לגבי חזרתו של הולוואי, אמר אוחיון: "אין ספק שהוא היה חסר לנו מאוד בתקופה האחרונה. התרומה שלו היא מאוד משמעותית. זה לא רק במה שהוא עושה במשחק אלא גם במה שהוא מקרין על חבריו לקבוצה".
על התקופה הלא פשוטה שחוותה הקבוצה, הוסיף הבעלים: "למרות ששת ההפסדים הרצופים שמרנו על איפוק ושקט בקבוצה. ראשית, זה מה שמאפיין אותנו כמועדון ושנית, זה לא היה עוזר לנו אם היינו נלחצים. במצבים כאלה צריכים לדאוג לרגיעה. כעת, פנינו קדימה. המאמץ שאנחנו נדרשים הוא גדול מאוד. אנחנו ממשיכים בדרך הישנה לכיוון מציאות חדשה".

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|