חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

רשימת החוגים בעמותה כוללת: כדורגל בנות, כדורגל בנים, כדורסל, שחייה, כדורעף, סיף, התעמלות – טמבלינג, אופניים, ניווט ספורטיבי וגם חוגים לילדים וילדות עם צרכים מיוחדים
צילום: עמותת הספורט עמק יזרעאל

לקראת פתיחת שנת הלימודים, עמותת הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל מציעה מגוון עשיר של חוגי ספורט לילדים, ילדות ונוער.
רשימת החוגים בעמותה כוללת: כדורגל בנות, כדורגל בנים, כדורסל, שחייה, כדורעף, סיף, התעמלות – טמבלינג, אופניים, ניווט ספורטיבי וגם חוגים לילדים וילדות עם צרכים מיוחדים.
לצד הפעילות החוגית מתקיימת פעילות מקצועית לספורטאים וספורטאיות ברמה המקצועית שמשתתפים ומשתתפות בתחרויות בארץ ובחו"ל.
כל החוגים מודרכים על ידי נשות ואנשי מקצוע עם ניסיון עשיר.
הפעילות השנה תתמקד בספורט כחלק מהחינוך במועצה, תוך פיתוח שפה יזרעאלית אחידה ורצף חינוכי שילווה את הילדות והילדים מהבוקר עד הערב, מגיל לידה ועד סוף התיכון. דגש נוסף יתמקד בשוויון מגדרי בענפי הספורט השונים ובשילוב ילדים וילדות עם צרכים מיוחדים.

דנה טרטצקי גתוע – מנכ"לית עמותת הספורט עמק יזרעאל: "אנחנו גאים להשיק השנה שלל חוגים המתאימים לילדות וילדים עם צרכים מיוחדים בדגש על שילובם בענפי הספורט השונים ללא יוצא מן הכלל. תודה לכל רכזות ורכזי הענפים ולכל העושות והעושים במלאכה, שטרחו ועמלו כדי שהתוכנית העשירה תצא אל הפועל, כך שכל ילד וילדה יוכלו למצוא את תחום הפעילות המתאים להם.ן, וייהנו משנה מאתגרת ומספקת עם מנעד רחב של חוגי ספורט. אני מזמינה את כולם.ן להצטרף אלינו בשנת הפעילות הקרובה!"

שלומית שיחור רייכמן – ראשת המועצה: "אחת המטרות שהמועצה הציבה כיעד, היא טיפוח הספורט כחלק מהחינוך במועצה, תוך שוויון הזדמנויות לכל ילד וילדה ועידוד פעילות ספורטיבית ואורח חיים בריא, כבר מגיל צעיר. הספורט מיטיב עם הבריאות והנפש ומשרת אותנו גם ככלי חינוכי, להקניית ערכים – הגינות, ספורטיביות, שיתופיות, תחרותיות, שוויון ומשמעת עצמית. עיסוק בספורט מעצים, מייצר חוויות של הצלחה, מְזַמֵּן התמודדות עם כישלון ומביא לפיתוח אחריות אישית וקבוצתית."
פרטים והרשמה באתר עמותת הספורט 'עמק יזרעאל'.