זעם בבית שאן: "ההתנהלות של זיו סוויסה כפוית טובה"

בהפועל בית שאן כועסים על המגן זיו סויסה, שצמח בהפועל בית שאן ועבר לאחרונה לשחק במכבי נצרת עילית מליגה ג' מחוז יזרעאל. הסיבה: המגן הגיש תביעה נגד המועדון באמצעות עו"ד חזי גורן בגלל שקיבל צ'קים ללא כיסוי

המגן זיו סויסה, שצמח בהפועל בית שאן ועבר לאחרונה לשחק במכבי נצרת עילית מליגה ג' מחוז יזרעאל, הגיש השבוע תביעה נגד המועדון.
התביעה באה בעקבות העובדה שהשחקן קיבל המחאה מהמועדון ולאחר שהפקיד אותה בבנק התברר כי אין לה כיסוי. ולכן, הוא החליט לתבוע את המועדון באמצעות עו"ד חזי גורן.
גורמים בהפועל בית שאן, שהעדיפו להישאר בעילום שם, תקפו את השחקן הוותיק שהחליט לפנות להליך משפטי.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"לא זוכרים מתי בפעם האחרונה שחקן בית תובע את המועדון", השתומם גורם בכיר במועדון. "ההתנהלות של זיו סויסה כפוית טובה. אנחנו באנו לקראתו כשהוא היה עסוק בעבודה בכיבוי ובקושי הגיע לאימונים בלבד ועכשיו הוא לא מוכן לבוא לקראת המועדון ופוגע בקבוצה שבה גדל. מלכתחילה הוסבר לו בע"פ ובהודעות שלא להפקיד את הצ'ק עד שהעירייה תעביר את הכסף בקרוב. אבל הוא לא היה מוכן לחכות ובחר לתבוע את המועדון".
בתוך כך, במועדון טוענים כי העירייה אישרה לקבוצה סכום של כ-800 אלף שקלים, אבל נכון לעכשיו רק כ-150 אלף שקלים הועברו בפועל לקבוצה, כששאר הסכום מתעכב בגלל הליכים ביורוקרטים.

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|