זעזוע במגדל העמק: המאמן שלום לוי התפטר

אחרי שלושה הפסדים רצופים, המאמן המוערך החליט לקחת אחריות והניח את המפתחות. ובינתיים המאמן קובי דנינו חתם במקומו עד תום העונה. היו"ר הנרי איפרגן: "שלום לוי לקח אחריות וכיבדתי את רצונו"

 

זעזוע בעמדת המאמן בהפועל מגדל העמק: אחרי שלושה הפסדים רצופים, המאמן שלום לוי נפגש עם ראשי הקבוצה והודיע על סיום דרכו במועדון אחרי קצת יותר משנה בתפקיד. מי שיחליף על הקווים את שלום לוי הוא המאמן קובי דנינו, שפתח את העונה הנוכחית עם צור שלום ובהמשך עבר לקרית אתא, שתי קבוצות שבהן הוא לא ממש הצליח העונה.
היו"ר הנרי איפרגן התייחס לעזיבתו של המאמן שלום לוי שנחשב לדמות מוערכת, הן בקרב השחקנים והן בעיר מגדל העמק בכלל: "כולם יודעים מי זה שלום לוי וכמה שאני רוחש לו כבוד. הוא החליט על דעת עצמו לקחת אחריות ולהתפטר. אם זה היה תלוי בי, הוא היה נשאר פה. אבל הוא ביקש לעזוב וכיבדתי את רצונו".
לגבי המאמן החדש שחתם בינתיים עד תום העונה, עם אופציה לעונה נוספת במידה ויעמוד במטרות, הוסיף היו"ר איפרגן: "עשינו בדיקה מעמיקה לגבי קובי דנינו והגענו להחלטה שהוא האיש הנכון להגיע לפה. אנחנו מאחלים לו בהצלחה ומקווים שיעזור לקבוצה להבטיח את ההישארות כמה שיותר מוקדם".

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|