ז'ה טם עפולה: עשר משפחות עלו מצרפת לבירת העמק

50 תושבים חדשים שעלו ארצה קבעו את ביתם מגוריהם בעפולה. את פניהם קיבלו בסופ"ש האחרון שר הקליטה ח"כ אופיר סופר, ראש העיר אבי אלקבץ וסגניו חביב פרץ ודימה ברוק מחזיק תיק קליטה
צילום: דוברות העירייה

העיר עפולה ממשיכה לצמוח והפעם גם בעולים חדשים מצרפת: כ-50 עולים חדשים, הורים, נוער וילדים בכל הגילאים עלו לישראל והחליטו לקבוע את ביתם בעפולה דווקא בימים קשים אלה בהם נמצאת מדינת ישראל במלחמה. תחילת הקשר עם הצרפתים החל לפני מספר חודשים באמצעות הרב שלום ואך ולפני קצת יותר מחודש התקיימה פגישה גם עם ראש העיר אבי אלקבץ, מ"מ חביב פרץ וגזבר העירייה עם המשפחות שהחליטו לעלות ולקבוע את ביתם בעפולה.
בחמישי האחרון, נערכה קבלת פנים מרגשת "בבית אריאלה" בעיר לעשר המשפחות שהגיעו והתקבלו בחום על ידי שר הקליטה ח"כ אופיר סופר, ראש העיר אבי אלקבץ, סגניו חביב פרץ ודימה ברוק מחזיק תיק הקליטה החדש במועצה וכן מנהלי אגפים ומחלקות בעירייה.
במפגש עצמו בירך שר הקליטה את המשפחות על בואן לישראל והוסיף כי עשו בחירה נכונה שהגיעו לעפולה. ראש העיר אלקבץ הוסיף שהעיר עפולה ותושביה מקבלים בברכה את המשפחות. העולים החדשים מצדם שיתפו בהרגשתם על קבלת הפנים החמה, על הסיוע הראשוני, התמיכה היומיומית בשפה העברית לצד הצפת האתגרים הצפויים להם בהמשך הדרך.