ועדת החינוך התכנסה לראשונה במגדל העמק

היוזמה של ראש העיר יקי בן חיים יצאה לדרך. 17 אנשי חינוך מרכיבים את הועדה. החזון: "מגדל העמק מזמינה את הילדים לחלום, אנחנו נעזור להגשים"
צילום: דוברות העירייה

ועדת החינוך במגדל העמק קיימה השבוע את הכנס הראשון בראשותו של ראש העיר יקי בן חיים שיזם את הקמת הועדה מתוך החזון לקדם את נושא החינוך ולהציב אותו בראש סדר העדיפויות.
הועדה מונה כ-17 אנשי חינוך בעבר ובהווה. אבי אבירם מונה ליו"ר הועדה וחבריה הם: ראש מינהל החינוך אשרת מלכה, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק החינוך שוקי כץ, חנה זינו מפקחת במשרד החינוך, רויטל אסף מפקחת במשרד החינוך, נתנאל חי יוסף יועץ ארגוני ולשעבר מנכ״ל המשרד לשיוויון חברתי, חיה פרלמוטר מנהלת בית ספר ולשעבר ממובילות התוכנית תובנות בחינוך, יעקב סעדה מפקח במשרד החינוך ולשעבר מנהל בית ספר, מוריה פישר מורה ובעלת תואר שני בחינוך, דני צפניה מנהל המתנ"ס העירוני, אילנית מסינגר מנהלת סניף ניצן, עו"ד חגי בלמס נציג ההורים ומתנדב פעיל בעמותות חינוך, שמעון אברג'יל מנהל בית ספר לשעבר, נועה בן יוסף מפקחת ברשת אורט, סיגל ברגר מפקחת מתכללת במשרד החינוך ותמר ביר מתנדבת בתחום הבלתי פורמלי בתנועות הנוער ובעמותת תובנות בחינוך.
תפקידה של הועדה הוא לבנות את תמונת העתיד החינוכית העירונית. במהלך הישיבה יקבע החזון החינוכי: "מגדל העמק מזמינה את הילדים לחלום, אנחנו נעזור להגשים". יו"ר הועדה אבי אבירם אמר: "כמוביל התהליך, אני גאה על ההזדמנות להוביל את העיר לכיוונים חינוכיים חדשים וחדשניים, עם מחויבות עמוקה לקדם את עתידם של כל תלמידי העיר באמצעות חינוך איכותי ושוויוני".
ראש העיר יקי בן חיים סיכם ואמר: "אני איש נדל"ן, אבל אני מבין שבניינים בלי תוכן לא ימשכו אוכלוסייה איכותית. אני אשקיע בחינוך".