השמיים רק שלכם: חברת התעופה בבעלות איש העסקים מעפולה – שפותחת עולם חדש

בשנת 2024, טיסות פרטיות כבר אינן נחלתם של עשירים, טייקונים או אוליגרכים עלומים. עם שירותים מותאמים אישית ומחירים נגישים, חברת התעופה החדשה Kovadojet פותחת בפני אנשי עסקים, משפחות ומטיילים את 'דלתות השמיים', ומציעה חוויית טיסה שאין שנייה לה – חיסכון בזמן, פרטיות מושלמת, ותחושת יוקרה שאין לה תחליף, מבלי לשלם הון עתק. מי שעומד מאחורי החברה המסקרנת, ש'תתפור' לכם טיסה המתאימה בדיוק למידותכם, הוא איש העסקים אלמוג מימון, בן עפולה, שעשה קפיצת מדרגה מבירת העמק – לעסקים חובקי עולם

בעולם העסקים של היום, זמן הוא כסף. אנשי עסקים נדרשים לנוע במהירות, גמישות וביעילות בין יבשות, תוך שמירה על רמת נוחות, פרטיות ודיסקרטיות גבוהה. מעבר לכך, טיסות פרטיות מאפשרות להמשיך לעבוד במהלך הטיסה בסביבה שקטה ונוחה, מה שמצמצם למינימום את ההפרעות הנפוצות בטיסות מסחריות ומעניקות חוויות שירות מהמעלה הראשונה.

כאן נכנסת לתמונה חברת התעופה הפרטית Kovadojet, שמנגישה את האפשרות של טיסות פרטיות לאנשי עסקים מכל הסוגים, וכמובן למטיילים ולקוחות פרטיים המחפשים טיסה תפורה למידותיהם שמעניקה שפע, יוקרה ונוחות מקסימלית. החברה העולה היא בבעלותו וניצוחו של איש העסקים והיזם אלמוג מימון בן ה-38 ששם לעצמו למטרה לעשות סדר בתחום הטיסות הפרטיות בישראל. החברה מתופעלת על ידי צוות ותיק ובעל ניסיון רב שנים, ומציעה מגוון רחב של שירותים, החל מהשכרת מטוסים קלים ועד למטוסים ארוכי טווח מפוארים. ניתן להתאים את הטיסה לצרכים הספציפיים של כל לקוח, תוך התחשבות במספר הנוסעים, יעד הטיסה ולוח הזמנים הרצוי.

 

• שירות אישי ומותאם: בחירת המטוס המושלם עבורכם

Kovadojet מציעה שלושה סוגי מטוסים: מטוסים סופר קלים, ידועים בשם מטוסי סילון אישיים, אלו הם המטוסים הפרטיים הקטנים ביותר המיועדים עבור ארבעה עד שישה נוסעים. במידה ומדובר בשמונה נוסעים ומעלה, החברה מציעה מטוסים פרטיים בגודל בינוני, המיועדים לטיסות תוך יבשתיות ארוכות יותר. האופציה השלישית היא מטוסים לטווח ארוך המצטיינים בנסיעות בין-יבשתיות, בעיקר בשל משך טיסה ארוך, ומיועדים עבור 12-15 נוסעים.

 

• שליטה מלאה: טיסות לפי לוח הזמנים והצרכים שלכם, ללא עצירות ביניים

אחד היתרונות המרכזיים של טיסה פרטית עם Kovaldojet הוא החיסכון בזמן. שלא כמו בטיסות מסחריות, שם הנוסעים נדרשים לעבור תהליכים ארוכים של אבטחה ובדיקות, בטיסה הפרטית ניתן לעלות על המטוס ולצאת לדרך תוך דקות ספורות. יתרון בולט נוסף הוא הפרטיות. בטיסה פרטית, הנוסעים נהנים מתא פרטי שבו הם יכולים לעבוד, לישון או פשוט להירגע ללא הפרעות. בנוסף, ניתן להביא צוות ואורחים נוספים. כמובן שאי אפשר להתעלם מהיתרון הגדול ביותר – טיסה פרטית מאפשרת להגיע ליעדים מרוחקים בכל העולם, שאליהם קשה או בלתי אפשרי להגיע בטיסות מסחריות ישירות. בנוסף, Kovaldojet היא הבחירה המושלמת עבור כל מי שזקוק לשירותי הובלה אווירית יעילה, נוחה ובטוחה. עם צוות מנוסה, מטוסים חדשים ומודרניים ושירות ייחודי, היא תבטיח שהסחורה שלכם תגיע ליעד בזמן, בלי טרדות ובלי עיכובים. פינוק קולינרי בשמיים: ארוחות יוקרתיות מותאמות אישית חווית הטיסה הפרטית לא מסתכמת רק בנוחות ובפרטיות. הנוסעים יכולים לקבוע לפי רצונם את התפריט והאווירה במטוס. בתחום הקולינריה, Kovadojet מציעה חוויה יוצאת דופן, המותאמת אישית לטעם הנוסעים. שפים מנוסים על המטוס דואגים להכין עבור הנוסעים תפריט גורמה המבוסס על חומרי גלם איכותיים טריים, תוך התחשבות באלרגיות, בהעדפות תזונתיות וברצונות אישיים. בנוסף, ניתן להתאים את האווירה במטוס לטעם האישי הרצוי. תאורה רכה, או מוזיקה נעימה הופכות את הטיסה כולה לחוויה יוקרתית, מיוחדת ובלתי נשכחת.

Private luxury jet (Freepik)

• טיסות פרטיות בהישג יד: טיסות פנויות וזמינות מבלי לשבור את הכיס

"למטיילים שחולמים לטוס במטוס פרטי מבלי לשבור את הכיס, עכשיו זה אפשרי. Kovadojet מתפעלת שירות ייחודי המאפשר ללקוחות לטוס בטיסות "ריקות" במחירים אטרקטיביים במיוחד", מסביר היזם מימון


"מדובר בטיסות שמתבצעות כאשר המטוס טס מיעד אחד לאחר בלי נוסעים. במקרים כאלו, החברה מציעה את הטיסה במחירים נמוכים משמעותית ממחיר הטיסה המקורי, ועד כחמישים אחוז. זוהי הזדמנות מצוינת לחוות את היוקרה והנוחות של טיסה פרטית מבלי לשלם הון עתק. ניתן להתעדכן תדירות ברשימות הטיסות הללו בעמוד האינסטגרם ובאתר האינטרנט".


Kovadojet שמה דגש על שירות לקוחות מקצועי ביותר ומנוהלת ומתופעלת על ידי צוות בעל ניסיון של שנים רבות בתחום הטיסות. הצוות המיומן ונציגי החברה זמינים בכל עת לעזור לנוסעים בכל בקשה או צורך, במטרה להעניק לכל לקוח חווית טיסה מותאמת אישי על פי רצונותיו. טיסה פרטית ליעדים קרובים או מרוחקים היא הפתרון המושלם לאנשים עסוקים, חובבי יוקרה, מטיילים מושבעים וכל מי שרוצה ליהנות מחווית טיסה יוצאת דופן ובלתי נשכחת.

 

• ליצירת קשר וקבלת פרטים: www.kovadojet.com/contact
• האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת עמקניוז אינה אחראית למהימנותו
• בשיתוף Kovadojet

"זה לא בוקר רגיל ולא שנה רגילה"

|

עד 120: האמא של ילדי האומנה מעפולה חגגה 98

|