הפועל בית שאן בעננים: "אנחנו חזק בתמונת העלייה"

הפועל בית שאן רשמה ניצחון רביעי רצוף עם 3:0 מול מכבי דליה (צמד ללירון אלימלך ושער לשלום עקיבא), וניצלה את המעידות של יריבותיה לצמרת בכדי לצמק את הפער מהפסגה ל-2 נקודות בלבד

 

חזרה למאבק העלייה באופן שרמי: שבוע לפני משחק העונה מול הפועל איכסל בבית, הפועל בית שאן הלוהטת השיגה עוד ניצחון משכנע, הפעם 3:0 בחוץ מול מכבי דליה. מלך השערים של הקבוצה לירון אלימלך כבש צמד בדרך לשערו ה-15 העונה בליגה, והרכש הטרי שלום עקיבא הסיף עוד אחד משלו.
מה שהופך את הניצחון הזה לעוד יותר משמעותי ומתוק מבחינת בית שאן, היא העובדה ששתיים מיריבותיה המרכזיות בצמרת הפסידו במקביל. המוליכה הפועל איכסל, אותה תארח בית שאן במחזור הקרוב, חזרה מהמגרש בטבריה עם הפסד 2:3. כמו כן, הפועל רובי שפירא הובסה 1:4 מול הרצליה.
עבור הפועל בית שאן שנמצאת בתנופה אדירה בתקופה האחרונה זהו ניצחון רביעי רצוף בליגה, מה שנותן לשחקנים ולאוהדים סיבה טובה לחזור ולהאמין שאפשר לעשות עלייה ללאומית כבר בעונה הנוכחית.
אנשי הפועל בית שאן היו בעננים אחרי הניצחון מול מכבי דליה במיוחד לאור ההפסדים של איכסל ורובי שפירא: "אנחנו חזק בתמונת העלייה. הקבוצה התעוררה בזמן והשינויים שנעשו בסגל בתקופה האחרונה ביחד עם הגעתו של איתן טייב-הפיחו תקווה חדשה במועדון. אם נמשיך ביכולת הזו בהחלט אפשרי לחלום על עלייה כבר בעונה הנוכחית".

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|