הערב: גלבוע/גליל תתארח אצל האלופה

הפועל גלבוע/גליל, שעדיין יש לה תקוות להגיע לפלייאוף, תתארח הערב (ה', 19:00) אצל מכבי ראשל"צ, שתנסה להאריך את רצף הניצחונות שלה לארבעה מול הקבוצה מגן נר

הקבוצה של אריאל בית הלחמי, שעדיין יש לה תקוות להגיע לפלייאוף, תתארח הערב בבית מכבי אצל מכבי ראשל"צ, שמצידה תנסה להאריך את רצף הניצחונות שלה לארבעה מול גלבוע/גליל.
בפעמיים הקודמות שהקבוצות נפגשו העונה בליגת ווינר סל, הן סיפקו מותחנים גדולים שהוכרעו ממש עם הבאזר. הערב (חמישי) הן ישחקו בפעם השלישית, למשחק מכריע עבור סיכויי הפלייאוף של שתיהן.
גלבוע/גליל התרחקה מאוד מהפלייאוף בעקבות ההפסד הביתי האמכזב 89:83 לעירוני נהריה, שלאחריו היו לאנשי גלבוע טענות קשות על השיפוט.
מנגד, הכתומים מעיר היין טיפסו במחזור הקודם למקום השביעי בטבלה עם ניצחון חוץ חשוב על יריבה ישירה בקרבות הפלייאוף, 89:98 על הפועל ת"א.
חואקין שוכמן השווה במחזור שעבר את שיא הקריירה שלו עם 10 אסיסטים נגד עירוני נהריה-יותר ממה שמסר בארבעת המחזורים הקודמים יחד (8). הקפטן הכי צעיר בליגה, שמבצע 3.5 עבירות במשחק, יצא בפעם השמינית העונה בחמישה פאולים. כדי לשמור על סיכוי להיכנס לשמינייה הראשונה, אריאל בית הלחמי יצטרך את הישראלים שלו, בראשות שוכמן, בפורמה טובה.

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|