המחווה המרגשת של תלמידי תדהר לארז המיוחד

במסגרת סל תרבות צפו תלמידי שכבת ה' בבית הספר תדהר בהצגה "הילד עם הנקודות" ולאחריה הכינו ספר מכתבים לגיבור ההצגה, ארז, נער מיוחד המתמודד עם מגבלה פיזית.
צילום: תדהר

תלמידי שכבת ה' בהובלת מנהלת בית הספר פנינה חדד והמורה ספיר פרץ רשמו השבוע מחווה מרגשת לנער צעיר בשם ארז, המתמודד עם מגבלה ונעזר בכיסא גלגלים במסגרת "סל תרבות" המתקיים בבתי הספר היסודיים בעיר, צפו תלמידי השכבה בהצגה ״הילד עם הנקודות״ ולאחריה ערכו התלמידים פעילות ערכית בנושא 'קבלת האחר'.
ספיר פרץ המורה שיזמה את הפעילות עיבדה יחד עם התלמידים את ההצגה ודנה איתם על הערכים הנלמדים ממנה. אחד התוצרים של אותה פעילות היה ספר מכתבים וציורים שכתבו ואיירו התלמידים לכבודו של ארז, גיבור ההצגה, שמבוססת, כאמור, על סיפור חייו.
לאחר שסיימו לכתוב שאת ספר המכתבים שהוקדש לארז, יצרו התלמידים קשר עם אימו שהגיעה במיוחד לבית הספר ופגשה את התלמידים. במהלך המפגש שארך כשעתיים סיפרה האם לתלמידים את סיפורו של בנה וענתה על השאלות שלהם. בסיום העניקו התלמידים את ספר המכתבים ושי קטן לאם ולבנה.
אימו של ארז, רותי גאון, אמרה לאחר המפגש: "אני נרגשת מאד מהשיח שמתנהל בעקבות ההצגה. זה מה שחלמתי שיקרה בחיבור בין ילדים מיוחדים ורגילים. תלמידי תדהר פשוט מהממים בעומק וביכולת הקבלה של כל מי שקצת שונה. תודה ענקית למורה ספיר שהניעה ומינפה את התכנים החשובים של ההצגה. זה אושר גדול עבורי. תודה".

טקס הענקת דיפלומות במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|

אמנות לילדות וילדי הגנים בעמק יזרעאל

|