החברה הכלכלית בעפולה מסיימת שנת פעילות באיזון כלכלי וצפי לרווח משמעותי

לראשונה מזה שנים ארוכות, סיימה החברה הכלכלית של עיריית עפולה את שנת 2023 באיזון לקראת פתיחת מיזמים ופרויקטים חדשים בשנים 2024-25
צילום: עיריית עפולה

בימים הקרובים יוצג דוח הכספים השנתי של החברה הכלכלית בעפולה בפניי ראש העיר ויו"ר דירקטוריון החכ"ל אבי אלקבץ, סגניו וחברי המועצה וכן חברי הדירקטוריון של החברה ובמהלך המפגש ירשמו הנוכחים היסטוריה כאשר לראשונה מזה שנים ארוכות תציג הנהלת החברה הכלכלית בראשותו של המנכ"ל נתנאל כהן איזון כלכלי בשנה החולפת, שנת 2023.
לדבריי כהן, החברה הכלכלית לפיתוח עפולה סיימה את השנה ברווח תפעולי וזאת לאחר שבמשך שנים, כמעט מיום הקמתה, סיימה בהפסדים כאלה ואחרים, לאור השקעות ופעולות שנעשו בתוך החברה וגרמו להפסדים שנצברו עם השנים.
עם בחירתו לתפקיד ראש העיר לפני כשש שנים וחצי, החליט אבי אלקבץ להבריא את החברה שעמדה לפני סגירה. לתפקיד המנכ"ל נבחר נתנאל כהן ויחד הביאו להבראתה ולהתייעלותה של החברה שקיבלה לידיה את הניהול של בנייתם והקמתם של עשרות פרויקטים עירוניים וביניהם 11 בתי ספר חדשים, 60 גני ילדים חדשים, פארקים ענקיים, פארק המים גליצ', שדרוג וחידוש הקאנטרי קלאב, הקמתם מועדוני נוער ועוד. כמו כן מנהלת החברה מתחמי מסחר שונים, את הקאנטרי קלאב העירוני וכן את כל נושא פרסום החוצות העירוני. יו"ר דירקטוריון החברה אבי אלקבץ ברך את דירקטוריון החברה והמנכ"ל נתנאל כהן על עבודה המקצועית ועל כך שסוף סוף רואים פירות לאור העבודה הקשה והמאומצת.
נתנאל כהן, אמר השבוע לאחר פגישתו עם ראש העיר: "מדובר ללא ספק בבשורה משמחת אך לפנינו עוד עבודה רבה לפיתוחה וקידומה של העיר עפולה ואני בטוח שנראה ונשמע על דברים משמעותייםגדולים שנעשים במקצועיות בחברה. תודה לראש העיר אבי אלקבץ, לחברי הדירקטוריון, למנכ"ל העירייה, שלום שלמה ולגזבר העירייה, יצחק שריקי על הרוח הגבית ושיתוף הפעולה שהביא שהביאו להישגים הגדולים אליהם הגיעה ועוד תגיע החברה לרווחת התושבים".

ועדת החינוך התכנסה לראשונה במגדל העמק

|

"עכשיו אני נקייה מסרטן"

|