האמנות מרקיעה לשחקים: נחשף קיר הגרפיטי הגדול בעפולה

הסתיימו העבודות על ציור הגרפיטי הגדול ביותר שצויר בעפולה אי פעם – על קיר היכל הספורט בביה"ס יהלום ברובע יזרעאל. פרוייקט הקיר המדבר, נחשף בתום שת"פ של רשת 'שחקים' ובביצוע של גוסטאון
צילום: שחקים

ילד, ילדה, חתול, גמל, תמנון ואפילו חייזרים מתוקים מעופפים הם חלק מהנוף החדש של תושבי שכונת רובע יזרעאל בכלל ותלמידי בית הספר יהלום בפרט שייהנו מציור ענק שהעבודות עליו הסתיימו בימים האחרונים על קיר היכל הספורט של בית הספר בתזמון נפלא לפתיחת שנת הלימודים והשנה החדשה. מדובר למעשה בפרויקט של מועצת הפיס לאמנות ותרבות, בתמיכת מפעל הפיס, בהובלת רשת 'שחקים' עפולה ובביצוע של גוסטאון האמונים על הביצוע הצבעוני והמרהיב של ציור הגרפיטי הגדול ביותר שצויר בעפולה אי פעם.
הצייר שושקה אנגלמאייר סיפר בעמוד הפייסבוק שלו על הפרויקט: "ציירתי סקיצה של יצורים מעופפים, כולם מעופפים. כי למקום קוראים עפו-לה. הסקיצה עברה לעיריית עפולה ואחרי חצי שעה קיבלנו אישור. יחד עם הצוות המופלא שביצע את הציור, איגור, דויד, יעל, דימה ונורמן, עלינו וירדנו בשני מנופים, שמנו מוסיקה ברקע, ובלילה הארנו את הקיר בספוטים לתאורה. ילדי עפולה יחזרו בסיום הקיץ למרכז הקהילתי של הפיס היישר אל החייזרים, הגמל המעופף, והצלחות המעופפות. רואים את הקיר גם מרחוק, צבעוני וענק, ואני גאה בו מאוד". הציור הענק והצבעוני התקבל באהבה על ידי תושבי העיר ובעיקר בקרב הילדים שפרגנו ליוצרים בזמן אמת וכן בתגובותיהם הנלהבות ברשתות החברתיות.