דרמה בליגה א' צפון: הפועל איכסל איבדה את הפסגה

חמישה מחזורים לסיום העונה הדרמה בליגה א' בעיצומה: הפועל איכסל הובסה במשחק העונה 0:3 מול רובי שפירא וירדה למקום השלישי. חדרה הביסה 1:4 את צור שלום וטיפסה למקום הראשון. מי תזכה בכרטיס ללאומית?   

איזה מתח מצפה לנו לקראת סיום העונה: המחזור ה-24 בליגה א' צפון סידר תהפוכות רציניות בצמרת הטבלה לקראת הישורת האחרונה של העונה, במיוחד בכל הקשור על המאבק על כרטיס העלייה לליגה הלאומית, כאשר רובי שפירא, הפועל איכסל והפועל חדרה ממשיכות לספק יופי של דרמה.
המאוכזבת הגדולה של המחזור הזה היא ללא ספק הפועל איכסל היומרנית שאיבדה את ראשות הטבלה אחרי תקופה ממושכת שבה היא שלטה בפסגה וסומנה כמועמת עיקרית לעלייה. הקבוצה של איימן חלאיילה הובסה בבית 0:3 במשחק העונה מול הפועל רובי שפירא, שהעפילה למקום השני על חשבון איכסל בזכות הפרש שערים עדיף.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הנהנית העיקרית של המחזור הזה היא הפועל חדרה האימתנית, שהביסה את צור שלום 1:4, וניצלה את המעידה של איכסל בכדי לטפס לפסגה עם שתי נקודות יותר. מי שסידרו לה את הניצחון הגדול הם משה בן לולו שכבש שלושער ואלירן חודדה הוותיק שהשלים תבוסה מוחצת בדרך למקום הראשון.
כעת נותרו חמישה מחזורים מכריעים עד לסיום העונה והמשולש המעניין בפסגה כנראה יימשך עד הרגע האחרון. בינתיים הפועל חדרה במקום הראשון עם 48 נקודות, רובי שפירא במקום השני עם 46 נקודות ואיכסל במקום השלישי עם 46 נקודות.

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|