דריכות בעפולה: "רגע האמת של הקבוצה, אסור לנו לפשל"

מתח עצום בבירת העמק לקראת המפגש המכריע מול הפועל ירושלים (ו', 16:00), שניצחון בו יבטיח לעפולה מקום בפלייאוף העליון. שחקן בעפולה: "נשחק מול קבוצה שנלחמת על חייה, ברור שיהיה קשה". ראשי המועדון החליטו על כניסה חינם. היו"ר דני אסולין הכריז: "צו 8 לאוהדים"

רגע האמת של הפועל עפולה הגיע: המרחק בין כישלון להצלחה בכדורגל הוא לפעמים כחוט השערה, ואת זה מבינים היטב גם בהפועל עפולה לקראת המשחק הביתי המכריע היום (ו', 16:00) מול נועלת הטבלה הפועל ירושלים.
אחרי עונה מטלטלת ורבת תהפוכות, לראובן עטר וקבוצתו מצפות כעת 90 דקות קריטיות שלמעשה יחרצו את גורל העונה כולה. עפולה מגיעה בידיעה שניצחון יבטיח לה את כרטיס הכניסה לפלייאוף העליון.
במקרה הזה פירוש הדבר מאוד ברור: עמידה ביעדים, ובמילים אחרות-עונה מוצלחת. מאידך, כל תוצאה פרט לניצחון עלול לגרור את הפועל עפולה לפלייאוף התחתון, ובעצם ישירות למאבקי ההישרדות בתחתית. במקרה הזה, לכולם ברור, יהיה קשה לחמוק מההגדרה עונה כושלת.

• אין אמצע: הצלחה או כישלון?

"המשמעות של המשחק הזה ברורה לכולם", הכריז השבוע היו"ר דני אסולין שנשמע מתוח יותר מתמיד. "ניצחון פירושו עונה מוצלחת ושקט עד לסיום העונה. מה שיאפשר לנו גם להתכונן בראש שקט לעונה הבאה. מצד שני, אם חלילה נפסיד במשחק הזה – זה יהיה כישלון מבחינתנו, שכן זה עלול לגרור אותנו גם למאבקי הירידה.
ולכן, אני קורא לאוהדים ולשחקני העבר בעפולה להגיע בהמוניהם ולעודד את הקבוצה. זהו צו 8 לאוהדים. אני מצפה ליציעים מלאים ומקווה שהקבוצה לא תאכזב".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


חבר ההנהלה יורם לוי, שלא נח לרגע השבוע וניסה לגייס כל אוהד וספונסר אפשרי, אמר: "החלטנו על כניסה חינם במטרה למשוך כמה שיותר אוהדים. מדובר במשחק גורלי עבור המועדון. הקבוצה זקוקה לתמיכת הקהל. אני מקווה שלא נתאכזב".

•  ירושלים מגיעה עם מאמן חדש על הקווים-דוד מרטן

למרות שהיריבה ממול מגיעה בסיטואציה לא פשוטה, בעפולה משוכנעים שמצפה להם משחק קשה. "מדובר בקבוצה שנלחמת על חייה בליגה אז ברור שלא יהיה קל לשחק מולה", אמר שחקן בקבוצה. שחקן אחר הוסיף ואמר: "זהו רגע האמת של המועדון. אסור לנו לפשל. לא משנה איך, אנחנו חייבים לנצח".
אגב, הפועל ירושלים הודיעה השבוע על מינויו של דוד מרטן למאמן הקבוצה, ארבעה ימים אחרי התפטרותו של אוהד בוזגלו מהתפקיד. הירושלמים ממוקמים במקום האחרון בטבלה עם 28 נקודות, מרחק שתי נקודות מחוף מבטחים.