דביר אוחנה מאקדמיית גלבוע/מעיינות הוא "הקלעי של המדינה"

כבוד למועדון גלבוע מעיינות, ארבעת העולים לשלב חצי הגמר שנקבעו שלשום בתחרות המוקדמות בגן נר: ענבר רותם בן ה-13.5, דביר אוחנה בן ה-15 ויואב וידנפלד בן ה-14, שלושתם שחקני האקדמיה של מועדון גלבוע/מעיינות כאשר המתמודד הרביעי טל מטלון בן ה-14 משחק במחלקת הנוער של הפועל גליל עליון. צילום: לילך וייס

בשבת האחרונה, במהלך ההתמודדות של הפועל גלבוע/גליל בין הפועל גלבוע/גליל למכבי "FOX" ת"א בגן נר, נערכו שלבי הגמר של "הקלעי של המדינה"".
דביר אוחנה, שבשנה שעברה העפיל לשלב הארצי בתחרות של מנהלת הליגה בשיתוף מפעל הפיס, עשה זאת גם השנה בתום תצוגת קליעות פנטסטית. את הגביע העניק לו יו"ר מפעל הפיס, אלוף (מיל') עוזי דיין.
כזכור, ארבעת העולים לשלב חצי הגמר נקבעו שלשום בתחרות המוקדמות בגן נר: ענבר רותם בן ה-13.5 מירוחם, דביר אוחנה בן ה-15 מצפת ויואב וידנפלד בן ה-14 מכפר יחזקאל, שלושתם שחקני האקדמיה של גלבוע/מעיינות וטל מטלון בן ה-14 מבית הלל, שמשחק במחלקת הנוער של הפועל גליל עליון.
אוחנה, שאחיו אסף ייצג את ישראל בנבחרות הקדטים והעתודה, צלף 26 נקודות והבטיח את מקומו בגמר ביחד עם רותם, שקלע 15 נקודות. הצלף מצפת, שנכלל בעצמו בסגל נבחרת הטרום קדטים, עלה ראשון לשלב המכריע והגיע ל-18 נקודות. ענבר, שקבע שיא עונתי בתחרות של 29 נקודות שלשום, פתח בסערה עם 8 קליעות רצופות, אבל הסתפק בסופו של דבר במקום השני.

המועמדים בגמר "הקלעי של המדינה" בגלבוע. צילום: לילך וייס
המועמדים בגמר "הקלעי של המדינה" בגלבוע

בשבוע הקרוב יפורסמו מועדי השלבים הבאים של המוקדמות, כאשר גם השנה כאמור תעבור התחרות בין כל 12 אולמות הליגה. שלב חדש שנוסף העונה הוא "שלב ההצלה" – יום חד-פעמי אליו יוכלו להגיע כל אלו שלא העפילו לחצי הגמר וממנו יעלו ארבעה מתחרים נוספים לחצי הגמר. בשלב חצי הגמר הארצי שיתקיים במהלך סדרות רבע גמר הפלייאוף ישתתפו 16 קלעים, מתוכם יעפילו ארבעה בלבד לגמר הגדול שיתקיים בפיינל פור בתאריכים 12-15 ביוני. הזוכה הגדול בתחרות הגמר בפיינל פור יקבל פרס בשווי 8,000 שקלים. הזוכה במקום השני יקבל פרס של 3,000 שקלים, בעוד מקומות 3-4 יזכו ב-1,000 שקלים כל אחד.

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|