גליל תחתון: פצוע קשה ממטח הטילים של חיזבאללה

פראמדיק מד"א דוד פחימה וחובש בכיר במד"א אביעד עמר סיפרו: "חברנו עם הפצוע שהיה בהכרה מלאה וסבל מפגיעות רסיסים בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ויציב"
צילום: תיעוד מבצעי מד"א 

רקטות וכטב"מ שוגרו בשעה האחרונה ע"י החיזבאללה לעבר הגליל התחתון ובהתאם לכך הופעלו אזעקות בישובים הסובבים את האזור.
בעקבות המטח חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו למרכז רפואי צפון (פוריה), גבר בן 28 במצב קשה, עם פציעה מרסיסים. פראמדיק מד"א דוד פחימה וחובש בכיר במד"א אביעד עמר סיפרו: "חברנו עם הפצוע שהיה בהכרה מלאה וסבל מפגיעות רסיסים בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ויציב."
משרותי הכיבוי נמסר: "צוותי כיבוי מתחנת טבריה מגיבים בשעה זו למספר מוקדי שריפות שפרצו בקדמת גליל, כפר זיתים, לביא והזורעים כתוצאה מהירי מלבנון".
בשל המצב הביטחוני שמורת הטבע והגן הלאומי ארבל נסגרו לכניסת מבקרים.
מדוברות המשטרה נמסר: "המשטרה מטפלת כעת במספר זירות נפילה של פריטי אמל"ח במחוז הצפוני. בשלב זה התקבל דיווח על פצוע קשה מרסיסים (על פי גורמי הרפואה) סמוך לכפר זיתים. שוטרים וחבלני המשטרה של המחוז הצפוני מבודדים כעת את זירות הנפילה וסורקים אחר שרידים נוספים, לשם הסרת סיכון נוסף לציבור. אנו קוראים להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומר נפץ ולדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל".