גיל ברעם: "לא מצפה להנחות מהפועל עפולה"

מנכ"ל הפועל נצרת עילית (מדורגת מתחת לקו האדום) התייחס למפגש הקריטי (ו', 16:00) מול הפועל עפולה שאיבדה עניין בליגה. נשיא הפועל עפולה, ששי יעקב: "באים לנצח, לא נעשה הנחות לאף קבוצה". ברעם: "בשביל הכדורגל בצפון חשוב שנצרת עילית תישאר"

דריכות גדולה בהפועל נצרת עילית לקראת משחק החוץ הקריטי מול הפועל עפולה (שישי, 16:00), שהפסד בו עלול להוריד את הקבוצה לליגה א'.
הפועל נצרת עילית מדורגת כרגע מתחת לקו האדום (מקום 15, 37 נקודות) עם מאזן נקודות זהה להפועל ירושלים שבמקום ה-14 ועירוני נשר שבמקום ה-13 (הפרש שערים מפריד ביניהן). נצרת עילית מוצאת את עצמה בסיטואציה שהיא תלויה רבות בשכנה מבירת העמק. קודם כל היום היא פוגשת את עפולה למשחק שהיא חייבת להוציא בו שלוש נקודות, ובמחזור הנעילה היא שוב תזדקק לחסדיה של הפועל עפולה, שיוצאת למשחק חוץ בטדי מול הפועל ירושלים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בהפועל עפולה, שרשמו ניצחון בודד בשבעת המשחקים האחרונים, לא מתכוונים לעשות חיים קלים ליריבה מנצרת עילית. נשיא המועדון ששי יעקב הזים את השמועות, לכאורה, לפיהם בעפולה אולי לא יתאמצו יתר על המידה בכדי לא "לדפוק" את השכנה מנצרת עילית. "אנחנו רוצים לנצח את נצרת עילית וגם את הפועל ירושלים. עם כל הכבוד לנצרת עילית, אין שום כווה לעשות הנחות לאף קבוצה", הבהיר הנשיא יעקב בצורה נחרצת.
מנכ"ל הפועל נצרת עילית גיל ברעם אמר לקראת המשחק מול עפולה: "ברור שאנחנו לחוצים מאוד כי מדובר בעתיד של הקבוצה, אבל אנחנו אופטימיים. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולנצח את שני המשחקים שנותרו. אף פעם לא קיבלתי הנחות מעפולה ואני לא מצפה להנחות מהם. אנחנו נלחמים על החיים שלנו וחייבים להישאר בליגה. בשביל הכדורגל בצפון חשוב שנצרת עילית תישאר בליגה".

 

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|