בעצב רב: עפולה נפרדה מאחת התורמות הגדולות שידעה העיר

ג'קי וולף מסן דייגו, ארה"ב שהקימה יחד עם בעלה ברטי וולף ז"ל וילדיה את ה"מרכז לגיל הרך" ו"מרכז הורים וילדים" בעיר עפולה, הלכה לעולמה לפני כשבוע. בעירייה קיימו טקס מרגש במהלכו הודיע אבי אלקבץ כי ינציח את בני הזוג קריאת רחוב לזכרם
צילום: עיריית עפולה

ספק רב אם יש כיום תושב או תושבת בעיר עפולה שאינם מכירים או שאינם זכו לאורך השנים לקבל טיפול באחד משני המרכזים "מרכז לגיל הרך" או "מרכז הורים וילדים" (המוכר גם בשם 'מרכז פרט ומשפחה') שהוקמו בעפולה לפני 10 ו-15 שנה בהתאמה. שני הבתים הללו נקראים אחר ידידי העיר עפולה, משפחת וולף מסן דייגו, ארה"ב שתרמו את הכסף להקמתם. אבי המשפחה ברטי ז"ל נפטר לפני שלוש שנים ורעייתו ג'קי נפטרה בסופ"ש האחרון לצד משפחתה בסן דייגו.
עם קבלת דבר פטירתה של ג'קי, הורה ראש העיר אבי אלקבץ להקים פינת הנצחה לאם המשפחה, ידידת העיר עפולה ואחת מהתרומות המרכזיות לעיר בשני העשורים האחרונים, בבית העירייה וכן בשני המבנים שהקימה. בנוסף, קיימה הנהלת העיר טקס זיכרון ב"מרכז לגיל הרך" שם סיפר ראש העיר אבי אלקבץ לסגניו, חברי המועצה וחברי הנהלת העיר על המשפחה, אהבתם ותרומתם לעיר עפולה לאורך השנים.
לברטי וג'קי זכרונם לברכה שני ילדים אנטון הנשוי לג'ולי, ולארה הנשואה לברנדון ושבעה נכדים ואלה ביקרו בישראל מספר פעמים כאשר באחת הפעמים אף זכו לקבל את התואר הרם ביותר שמעניקה העיר עפולה: "אזרחות כבוד".
עוד סיפר אלקבץ כי מרכז "הורים וילדים" נותן טיפולים לכ-600 משפחות שחלקן נמצאות במצב משפחתי רגיש ואילו המרכז לגיל הרך נותן טיפולים למאות ילדים, בגילאי 3 עד 9, בתחומי מרפאות תקשורת, ריפוי בעיסוק, הפרעות קשב ועוד ועוד.
בסיום המפגש הצהיר ראש העיר אלקבץ כי ימשיך את הקשר החם עם ילדי משפחת וולף, אנטון ולארה וכבר הזמין אותם לביקור בעפולה במהלכו הוא מתכוון להנציח את הוריהם, ברטי וג'קי ז"ל, בקריאת רחוב ראשי בעיר.