בן צבי: "האגרסיביות שלנו מחפה על חוסר הניסיון"

בעונתו הראשונה בליגת העל הרכז הצעיר (24) של גלבוע/גליל מפגין ביטחון רב ויכולת נהדרת. "אני מקבל את הביטחון מהמאמן ומהשחקנים מסביב", אומר בן צבי

אחד השחקנים המפתיעים במדי גלבוע/גליל הוא הרכז הצעיר זיו בן צבי (בן 24), שבעונתו הראשונה בליגת העל מפגין ביטחון רב ומשתלב נהדר במדי הקבוצה. בניצחון לפני שבועיים מול אילת הוא סיפק משחק אדיר עם 9 נקודות, 7 אס' ו-3 כ"ח, ובהפסד האחרון מול הפועל ת"א  שוב הפגין משחק מצוין עם 7 אסיסטים, 6 חטיפות ואפס איבודי כדור.
"כקבוצה התחברנו בצורה טובה", אומר זיו בן צבי שבעונה שעברה שיחק במדי הפועל עפולה מהלאומית ובינתיים מתגלה כהפתעה נעימה בגלבוע. "שמנו לנו למטרה לבוא ולשחק חזק. אנחנו משחקים עם המון התלהבות וזה האופי של שחקנים ושל הקבוצה. על הנייר אנחנו לא הכי כישרוניים ואין לנו אף סופר-סטאר, אבל אנחנו משחקים כקבוצה ובינתיים הולך לנו טוב. האם אנחנו מופתעים מפתיחת העונה שלנו? האמת היא שאנחנו לא מתעסקים בזה יותר מדי".
לגבי ההשתלבות המצוינת שלו בליגת העל הוסיף בן צבי: "בפן האישי אני מרגיש שהולך לי טוב. אני מקבל את הביטחון מהמאמן ומהשחקנים מסביב. כל המערכת פה היא מאוד תומכת. יש פה הרבה שחקנים צעירים שמקבלים במה בליגת העל ואני אחד מהם. הקבוצה כקבוצה בנויה על שחקנים צעירים ואנחנו מביאים איתנו את האגרסיביות וההתלהבות שאולי מחפה על החוסר ניסיון שלנו".

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|