בלילות של ירח מלא: "לילה לבן" בעמק יזרעאל

אתם מוכנים לזה? אירועי "לילה לבן", גרסת קיץ 2024, חוזרים להשתלט על עמק יזרעאל, גם בשעות הקטנות של הלילה, עם מגוון אירועים, הופעות, סיורים, הרבה אוכל טוב, יין משובח מהיקבים ומרגול שתשיר לכם ש"פה זה לא אירופה" – בלילה הכי לבן בשנה
צילום: גיל קובלצ'ק

דמיינו את התפאורה הבאה: ירח שמאיר את המרחבים הפתוחים של עמק יזרעאל, מזג אוויר נעים שמזכיר לנו שאנחנו לקראת סוף הקיץ, (כולל בריזה קלילה), אווירה משוחררת ומגוון רחב של אירועים, נשאר רק לבחור. אז "הנה זה בא", "לילה לבן" קיץ 2024, יוצא לדרך.

 

יאללה מסיבה. בעמק יזרעאל מאמינים ש'מסורת לא שוברים' ויערכו גם השנה את האירועים שזכו להצלחה רבה בשנים קודמות. אירועי "לילה לבן" יתקיימו במרחב התיירות של המועצה בין התאריכים 18-19/8/2024 (ראשון-שני).

• כל הגלריות, היקבים, עגלות הקפה, המשקים החקלאיים, המסעדות והאטרקציות השונות הפזורות ברחבי העמק יחכו למבקרות והמבקרים החל משעות בין הערביים ועד לשעות הקטנות של הלילה, עם מגוון פעילויות. אפשר ליהנות בזוג, עם חברים או עם משפחה, הבחירה הולכת להיות קשה. אז מה בתוכנית? קבלו טעימה קטנה בהחלט.

• תוכלו להתנסות עם הילדות והילדים בחוויית בציר לילית וייחודית לאור ירח, ממש כמו בוצרים אמיתיים, במשק אופיר באלון הגליל, או לבלות בספארי לילה בכפר הארנבונים בבית לחם הגלילית.

• אתר משטרת נהלל מזמין לחוויה לילית יוצאת דופן שתכלול התכנסות בחצר הפנימית ועם רדת החשיכה, יציאה לסיור רגלי בשדות העמק הסמוכים למצודת המשטרה.

אנחנו עדיין באווירה משפחתית:

• במוזיאון העמק, בקיבוץ יפעת, מציגים את "לילה מוטרף במוזיאון 2  – חוזרים ובגדול", עם מופע פלנטריום חדש. המוזיאון גם יארח את ה – SPACE VALLEY לערב חלל שלא יישכח.

• באתר  רכבת העמק בכפר יהושע יוצג הסרט "מאסטר סיס" אודות שתי אחיות השקועות בעולמן, האחת בסטודיו תכשיטים, השנייה ב"טינדר". עוד באתר: ״ישראל סיפור אהבה״ ערב מיוחד של סיפורים ושירים בהשראת ט״ו באב.

• לאלו שמחפשים חוויה יותר אקטיבית, צאו לסיור מסוגנן עם גלית אובר, ברחבי הנופים הציוריים של העמק, סיור המקשר בין עולם האופנה והאומנות וביקור בממלכת וינטג'.

נפתח התיאבון? אז אם התשובה חיובית, נשמח לספר שמסעדת תמרלין ויקב טוליפ התקבצו להם לשיתוף פעולה מיוחד לערב ט״ו באב. בערב זה יתארח סומליה מיקב טוליפ יחד עם מנות ספיישל מיוחדות לערב זה שהותאמו במיוחד ליינות המשובחים של היקב.

אז נכון, יש עוד המון המון אירועים מסקרנים, מרתקים ומגוונים (שעל כולם תוכלו לקרוא באתר תיירות עמק יזרעאל המצורף), אבל אנחנו נחתום עם עדכון על הערב הכי תרבותי – עם ההופעה הכי 'מלעונית', גם אם "פה זה לא אירופה". ובכן, תתכוננו לרקוד ולחגוג במסיבת להיטים מסחררת של מרגול, האחת והיחידה, עם השירים שכולם מכירים ואוהבים ובהרכב מלא של להקה, בעיבודים חדשים ומיוחדים לערב זה.

מאיה אדר קדוש – מנהלת מחלקת התיירות במועצה: "מוזמנות ומוזמנים להגיע ליהנות מבילוי יזרעאלי לילי, לחוות את עמק יזרעאל באווירה אחרת עם מיטב אתרי התיירות והקסם המיוחד של העמק".

שלומית שיחור רייכמן – ראשת המועצה האזורית עמק יזרעאל: "המסורת המוצלחת של אירועי 'לילה לבן' ברחבי המועצה ממשיכה. סדרת אירועים שמטרתה לספק חשיפה נוספת לעסקים המקומיים וחיזוק לכלכלה המקומית".

 

פרטים נוספים על מגוון האירועים וכרטיסים למופע באתר תיירות עמק יזרעאל:  www.yizrael-tayarut.co.il