בייבי יוגה ושינה בריאה: מחוז צפון בכללית בשיתוף פעולה עם מתחם צים אורבאן בבית שאן

במסגרת שיתוף הפעולה נערכת במתחם סדרת מפגשים לאימהות לאחר לידה יחד עם תינוקם
צילום: כללית

עשרות אימהות טריות עם תינוקן משתתפות בסדנאות ייחודיות המותאמות לנשים בחופשת לידה בצורה חווייתית ומהנה.
לדברי נעמי אילוק, מנהלת שיווק המתחם "אנו מציעים לאימהות הטריות מגוון רחב של סדנאות לקידום אורח חיים בריא. במהלך הסדנה אנו נותנים לאימהות את הכלים הדרושים והן יכולות להמשיך ותרגל בבית, יחד עם תינוקן. קל יותר להתמודד עם השינוי שאנו רוצים בו בקבוצה, מאשר לבד. העובדה שיש עוד אנשים כמוני עם מטרה משותפת וכולנו יחד מוצאים את התמיכה והדרכים להתמודדות עם מצבים יומיומיים.
הקבוצה מחזקת את תחושת המסוגלות העצמית ותחושת מסוגלות עצמית גבוהה חשובה מאוד כדי להתחיל תהליכי שינוי".
הסדנה היא בת 4 מפגשים בהנחיית אחיות טיפת חלב בית שאן ומתקיימת אחת לשבועיים והיא כוללת – חשיפה לעולם הבייבי יוגה, חשיפה לעיסוי תינוקות, הדרכה בנושא שינה בריאה לתינוקות והדרכה בנושא מעבר לאוכל מוצק.
המפגשים מיועדים לאימהות ותינוקות עד גיל שנה ואנו מזמינים את אימהות צעירות בבית שאן והסביבה להצטרף אלינו וליהנות ממפגשים מרתקים, מעשירים ותומכים.
"אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם כללית ומודים לצוות הנהלת מתחם צים – למר אייל רז מנכ"ל מתחם צים אורבן בית שאן ולשלמה נאמני – מנהל התפעול של המתחם.
כללית מחוז צפון מקיימת לאורך כל השנה ימי קידום בריאות להעלאת מודעות לאורח חיים בריא בקרב ילדים והוריהם. הפעילויות מעניקות למשתתפים חוויה מעניינת ונותנות למשתתפים כלים לשמירה על אורח חיים בריא ולמודעות בנושאי רפואה כללית" סיכמה ד"ר גיטה סני, מנהלת מינהלת העמקים.