נתפסו בעדשה שלנו בפורים בועטים בעמק מתחברים לצד הנשי. פלאש! – רכילות בעמק

↑ מדאם אלימלך: חלוץ הפועל בית שאן לירון אלימלך התחבר לצד הנשי. שיחק אותה.

• תגידו מזל טוב ענק: אחרי תשעה חודשים של המתנה מרגשת, נדב מעוז הפך השבוע לאבא'לה טרי לאחר שרעייתו גילת ילדה נסיכה מתוקה בבית חולים העמק. מקווים שתרוו הרבה נחת מהנסיכה החדשה. ואמרו אמן.

• נשארים במחלקת יולדות. ביום שישי שעבר הבועט שלומי בן עשור עצר נשימה לכמה רגעים לאחר שראה את אשתו, שני, יולדת נסיכה מתוקה. זה מה שנקרא…פורים שמח.

עוד מעט נשואים ובינתיים נהנים מהחיים. אפי סבג ובחירת ליבו
עוד מעט נשואים ובינתיים נהנים מהחיים. אפי סבג ובחירת ליבו

המורה אפי סבג וארוסתו לירון בן שטרית שמו על עצמם תחפושת ויצאו לחגוג את פורים במועדון.

• בזמן שכל עם ישראל היה שקוע בתהלוכות ובתחפושות, סוכן השחקנים העולה אורן דניאל לקח טיים-אאוט קצר מהכל ויצא לנפוש כמה ימים במדריד. על הדרך הוא ראה את הבלאנקוס מנצחים את בטיס 1:2. מה רע לו???

• ציפור קטנה לחשה לנו על אהבה פורחת: בלם הפועל עפולה עידן מקדש מטפח בשושו זוגיות חדשה מתחת לרדאר של המדור. בחמישי שעבר הבחור יצא איתה לדרינק ב'יולה בר'. המדור זיהה הרבה תשוקה באוויר.

אהבנו את התחפושת המקורית של הכבאי יעקב שמעון

זינה על המפה: הבועט בדימוס והכבאי בהווה יעקב שמעון התחפש לזינה והצליח לגרוף ערימות של לייקים בפייסבוק.

• יום ראשון, ביה"ס "נעם מוריה": המאמן המסור יוסי אלמקייס ערך מסיבת פורים ענקית לקבוצת "עירוני גבעת המורה". היה מרשים מאוד.

• דיווח מרחובות מגדל העמק: שני כדורגלנים בעיר יצאו מבית הכנסת בעיר אחרי שמילאו כנדרש את מצוות החג ושתו כמות גדולה של משקה משכר…כמו שכתוב: "עד דלא ידע בין ארור המן לברוך מרדכי". אנחנו מקווים שהם יתאוששו עד למשחק של היום.

מקסים אוחיון לקח הפסקה מענייני הפועל מגדל המק לטובת בילוי פורים עם הצאצאית
מקסים אוחיון לקח הפסקה מענייני הפועל מגדל העמק לטובת בילוי פורים עם הצאצאית

חבר הנהלת הפועל מגדל העמק מקסים אוחיון ויורשת העצר, שרון, יצאו לחגוג בפורים.

• רצינו לעדכן אתכם: השוער עידו לוי, שבעבר שיחק בהפועל עפולה, כרע ברך ושלף טבעת נוצצת לצמודה שלו עם ההצעה מרגשת: "התינשאי לי?". ברור שהיא אמרה…כן!

• שישי שעבר, בצהריים: בזמן שמנכ"ל הפועל בית שאן אורן מנחם היה שקוע במשחק קבוצתו בחדרה, האישה שרית לקחה את שתי הנסיכות לעדלאידע ובין לבין גם פינקה אותן ב'ארומה'. אמא למופת.

השוער מאיר כהן והבועט במיל ליאור לוי בעדלוידע בבית שאן
השוער מאיר כהן והבועט במיל ליאור לוי בעדלוידע בבית שאן

השוער מאיר כהן והבועט במיל' ליאור לוי קפצו עם הילדים לתהלוכת העדלאידע בעפולה. היה שמח ומבדח.

דיווח מסוכנות רכב: תגידו מברוק לבועט בדימוס רמון תמים שהתחדש השבוע ברכב 'קיה' בצבע לבן עם 'סאן רוף' הורס. תתחדש וסע בזהירות.

• מוצ"ש, בית כנסת במושב מיטב: רגע אחרי יציאת השבת, חבר ההנהלה הוותיק של אסי גלבוע סבח דניאל לקח את הנכדים אלמוג ורועי לבית כנסת בכדי לשמוע את המגילה. לזה אנחנו קוראים סבא למופת.

• פורים שמח: יותם מלול ורעייתו עמית לא נותרו אדישים לחג הפורים והחליטו להתחפש שניהם לחד קרן. המדור התלהב מהתמונה המשותפת שלהם בפייסבוק. ביג לייק.