אקדמית עמק יזרעאל: דני קושמרו קיבל את פרס כד החלב

העיתונאי קיבל את הפרס במסגרת אירועי 'שובר מסך' על ביצוע תפקיד משמעותי מאוד בשידורי הטלוויזיה בשבעה באוקטובר ובחודשים שחלפו מאז, תוך רגישות, ביקורתיות ומקצועיות בלתי מתפשרות
צילום: האקדמית עמק יזרעאל

אירוע התקשורת "שובר מסך" בהפקת הסטודנטים והסטודנטיות בחוג לתקשורת במכללה האקדמית עמק יזרעאל, אירח את הדמויות המובילות בעולם התקשורת הישראלי במגוון פאנלים וכיתות אומן. בטקס מרגש הוענקו באירוע פרסים לדני קושמרו ולאהוד בנאי.
לאורך השנים האירוע התקיים כפסטיבל עם תכנים המשקפים את העושר של תחום התקשורת, והשנה 'שובר מסך' הותאם לרוח התקופה ולכן חלק מהפאנלים נתנו במה לסוגיות אקטואליות מורכבות שמלוות אותנו בחודשים האחרונים, ופאנלים אחרים התמסרו גם להיבטים רכים יותר.
הסטודנטים והסטודנטיות של החוג לתקשורת העניקו לדני קושמרו את פרס "כד החלב" על ביצוע תפקיד משמעותי מאוד בשידורי הטלוויזיה בשבעה באוקטובר ובחודשים שחלפו מאז, תוך רגישות, ביקורתיות ומקצועיות בלתי מתפשרות.
לזוכה בפרס "קול העמק" בחר צוות ההפקה של הסטודנטים והסטודנטיות ביוצר והזמר אהוד בנאי, על התנדבותו להופיע בבסיסים ומול משפחות מפונים בניסיון להרים את המורל במהלך המלחמה, ועל יצירתו המבטאת את הפסיפס התרבותי של החברה הישראלית.
הפסטיבל שהתקיים זו השנה ה-19, אירח בנוסף יוצרי תוכן מהרשתות החברתיות כמו יוסף חדאד, וגם זמרים, ביניהם שחר טבוך ולהקת הייפ קרו שבאו לדבר על העשייה שלהם ברדיו המכללה "קול יזרעאל".
את צוות הסטודנטים.ות שהפיק את האירוע הובילו ראשת החוג לתקשורת ד"ר ורד אלישר, מנהל מרכז התקשורת והאירוע מר חיזקי נבון, המפיקה הראשית של האירוע, גב' אפרת יצחקי מלמד ומרכזת החוג גב' איריס פיינשטיין.
אירוע "שובר מסך" הוא מאירועי התקשורת המובילים בישראל, המתקיים מדי שנה במכללה האקדמית עמק יזרעאל, והפקתו היא פרי עמלם של הסטודנטים בחוג לתקשורת של המכללה.

נוטעים את המחר בעמק

|

קסדת הקרח למניעת התקרחות בטיפולים האונקולוגיים: בשורה לחולי הסרטן ב"העמק"

|