"אני מקווה שלא תידרשו, אבל אם כן אתם מוכנים עד לרמת הסדינים על המיטות"

יוחנן לוקר, יו"ר דירקטוריון כללית סייר במרכז הרפואי העמק והתרשם מהפרויקטים הגדולים שבהקמה ובבנייה
צילום: העמק

יו״ר דירקטוריון כללית, האלוף (במיל׳) יוחנן לוקר סייר בשבוע שעבר במרכז הרפואי העמק, ועמד מקרוב אחר ההתקדמות של תכניות הפיתוח המואצות וההיערכות המרשימה של בית החולים לזירת לחימה צפונית. ד"ר מאור ממן, מנהל המרכז הרפואי העמק הציג ליו"ר את היערכות המרכז הרפואי מאז 7 באוקטובר, ואמר: "המרכז הרפואי העמק הוא בית החולים הגדול באזור הצפון המזרחי של ישראל ובתרחיש לחימה צפוני אנחנו מוכנים. מלבד זאת, הפיתוח המואץ של בית החולים מביא בשורה אמיתית וסטנדרט מהגבוהים בארץ של רפואה ובריאות לכל תושבי הצפון".
במהלך הביקור סייר יו"ר הדירקטוריון באתרי הבינוי של הפרויקטים הגדולים שבהקמה ובבנייה, בהם הושקעו מאות מיליוני שקלים, ובהם: מרכז הסרטן "בית שולמית" שפתיחתו צפויה בחודשים הקרובים וההכנות לקראת חנוכת הבניין ואכלוסו הולכות ונשלמות וכן באתרי החירום הממוגנים שנבנו בחניונים התת קרקעיים של בית החולים האונקולוגי, שיאכלסו בשעת הצורך כ- 150 עמדות טיפול ממוגנות כולל עמדות לטיפול נמרץ ועמדות לדיאליזה, עליהם אמר: "ההיערכות שלכם פשוט מדהימה. אני מקווה שלא תידרשו, אבל אם כן אתם מוכנים עד לרמת הסדינים על המיטות".
על חדרי הניתוח הממוגנים החדשים שבנייתם הולכת ונשלמת לקראת חנוכתם בחודשים הקרובים אמר לוקר: "אלו חדרי הניתוח המתקדמים במדינה. משמעות הפרויקט הזה הוא הצלת חיי אדם בשגרה ובוודאי בזמן מלחמה. "העמק" הוא מעצמה אזורית של בריאות בזכות האנשים המצוינים שלו ובהובלת הנהלת המרכז הרפואי".