אליפות ישראל לנוער באגרוף התקיימה בעפולה

בסופ"ש האחרון הפך היכל הספורט בעפולה עילית לאולם אגרוף לכל דבר ועניין. מועדון האגרוף העפולאי בראשותו של ולדימיר בבאייב התקין במרכז המגרש זירת אגרוף אולימפית מרשימה ומתאגרפים מכל רחבי הארץ הגיעו לאליפות

חגיגת אגרוף בעפולה: בסופ"ש האחרון הפך היכל הספורט בעפולה עילית לאולם אגרוף לכל דבר ועניין. מועדון האגרוף העפולאי בראשות המאמן הוותיק וולדימיר בבאייב התקין במרכז המגרש זירת אגרוף אולימפית מרשימה ומתאגרפים מכל רחבי הארץ הגיעו לאליפות. כל המשתתפים וראשי איגוד האגרוף, התרשמו מאד מרמת הארגון של התחרות וציינו כי הרבה זמן לא הייתה תחרות כזו בישראל.

טקס הפתיחה נערך במעמד ראש העיר מר יצחק מירון כשהמתאגרפים השונים עולים עם שלטים המציינים את רשימת היישובים הארוכה, לצלילי "Eye of the tiger" הידוע מהסרט רוקי 3.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• יצחק מירון: "שמח לארח בעיר תחרות שכזו"

ראש העיר הודה לולדימיר בבאייב ולצוות המארגן ואמר כי הוא שמח לארח בעיר עפולה אליפות ישראל שכזו. התחרויות נערכו בחמישי, שישי, עד כניסת השבת ובמוצ"ש.

קרבות הגמר נערכו במעמד המשנה לראש העיר ויו"ר איגוד האגרוף מיכאל ברקן שחזר מחו"ל היישר לאולם ויהודה ויינשטיין לשעבר היועץ המשפטי לממשלה שמשמש כנשיא כבוד של האיגוד. מומו לוי סגן ראש העיר והאחראי על התרבות והספורט עודד פרל הגיע אף הוא לערב הגמרים והתכבד בחלוקת מדליות לזוכים בקרבות.

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|