אלופי הקראטה הצעירים מהגלבוע

תוצאות מעולות למשלחת הקראטה מהגלבוע: ראמה דיאב זיאדאת ממוקייבלה, וחוסין עומרי מסנדלה, זכו במקום ראשון באליפות הצפון לגילאי כיתות יסודי

משלחת הקראטה מהגלבוע רשמה הישגיים פנטסטיים במהלך אליפות הצפון לילדים ונוער, שהתקיימה ביום שישי שעבר בסכנין. אליפות הצפון הינה תחרות רשמית של איגוד הקראטה בישראל, ומשתתפים בה 25 רשויות מצפון הארץ, אשר שולחים משלחות המורכבות מהספורטאים הצעירים.
המשלחת מהגלבוע כללה 36 ילדים, ובראשם את ראמה דיאב זיאדאת, בת ה-11 ממוקייבלה, וחוסין עומרי (בן 11) מסנדלה, אשר זכו במקום הראשון במקצה בו השתתפו. אך ההישגים הטובים של הגלבוע לא מסתכמים בהישגים של ראמה וחוסין, כאשר בנוסף למקומות הראשונים, רשמה המשלחת מהגלבוע עוד 13 מדליות של המקומות השני והשלישי.
בתחרות עצמה השתתפו כ-600 ילדים בגילאים של כיתות א'- ו', אשר התחרו ע"פ חלוקת גילאים ורמות. הזוכים במקומות הראשונים עשו זאת לאחר שגברו על יריביהם ב- 7 קרבות לפחות, עד המדליה הנכספת.
עומר עומרי, רכז הספורט במוא"ז הגלבוע אמר בעקבות התחרות כי הוא "מאושר על הישגי נבחרת הגלבוע. התמודדנו מול נבחרות חזקות, והוכחנו שנחישות, אימונים טובים, ומוטיבציה מובילים להישגים. חשוב לציין שהזכייה במדליות של המקומות הראשונים, מעבר להישג עצמו, משרתים את הספורטאים שמתקדמים כעת ברמות לעבר חגורות שצבען מעיד על דרגה גבוהה יותר".

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|