אוהדי בית שאן מתכננים הפגנה, העירייה: "יש גבול לפוליטיקה הזולה"

לאור הבעיות הכלכליות והקיפאון בנושא ההחתמות האוהדים יצאו נגד ראש העיר רפאל בן שטרית והאשימו אותו במצב הנוכחי. בנוסף, האוהדים מתכננים לעשות הפגנה. בעירייה, כמובן, לא נותרו אדישים והגיבו בחריפות. כל הפרטים בפנים

בזמן שקבוצות אחרות עסוקות בבנייה, בבית שאן עסוקים במלחמות פנימיות: לאוהדי הפועל בית שאן נמאס מכל הבעיות הכלכליות ובמיוחד מהקיפאון בנושא ההחתמות, ולכן יצאו במחאה נגד ראש העיר רפאל בן שטרית: "הקשבנו, חיכינו, נתנו הזדמנות. עכשיו תורנו. לאור חוסר ההתפתחויות וחוסר ההתייחסויות מצד בעלי הפועל בית שאן, העירייה המקומית – ארגון האולטראס וקבוצת האוהדים יוצאת למאבק חסר פשרות. אנו קוראים לכל מי שאכפת לו מהקבוצה להתעדכן פה בדף האולטראס לגבי הפגנה שמתוכננת בקרוב", נכתב בדף הרשמי של אולטראס הפועל בית שאן.
מעיריית בית שאן נמסר בתגובה כי היא  בוחרת לדבר בעובדות ולא לעסוק בניסיונות של גורמים שונים להפוך את הפועל בית שאן כדור משחק לידי הפוליטיקאים ולרגליהם. "ואלה העובדות", נכתב בהודעת העירייה", "בעונה שחלפה תקציב התמיכות עמד על 835 אלף שקל! בנוסף העברנו 450 אלף שקל תרומות שגייס ראש העיר יחד עם סגנו אליעזר כהן זדה. מעולם הפועל בית שאן לא זכתה לתקציבים ותרומות בסדר גודל כאלה, בוודאי לא כשהקבוצה שיחקה בליגה א׳. (לעולם לא נשכח מי ריסק את הקבוצה. מי פירק אותה ומי הוריד אותה לליגה ג׳!). הסכומים האדירים שהועברו לקבוצה, יותר מארבעה מיליון שקלים, מאז שראש העיר הנוכחי מכהן בתפקידו הם סכומים מוחלטים. רשומים. מוכרים וידועים".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בעירייה מוסיפים כי "ראש העיר לא זקוק לתזכורות של פעילים פוליטיים (שאפילו כרטיס למשחק לא קונים בקופה !). אוהדים אמיתיים לא מכפישים ולא מערבבים  פוליטיקה! אוהדים אמיתיים מתגייסים למען הקבוצה.  ראש העיר ימשיך להשקיע כל מאמץ אפשרי ולגייס כל משאב נדרש- במסגרת האפשרויות –  כפי שעשה עד כה.
עם כל הכבוד, ראש העיר מצפה מאוהדי הכדורגל ומהנהלת הקבוצה להתאמץ קצת יותר כדי לגייס תקציבים נוספים. לא ייתכן מצב, שבו בכל פעם שיש הצלחות לקבוצה אז נראה אוהדים והנהלה ומאמנים חוגגים ומייחסים לעצמם את ההצלחות (ובצדק !) וכשיש משבר כספי אז מוצאים את ״האשם״. יש גבול לכל תעלול ולכל פוליטיקה זולה!
ראש העיר מתכוון להתגייס בכל כוחו למען הקבוצה, מתחייב להגדיל את תקציב תמיכות העירייה באופן ניכר, להגביר מאמצים לגייס תורמים וספונסרים ולפתוח את העונה ברגל ימין עם הרבה תקווה בלב".

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|