אבי מלכה ריסק את אסי גלבוע  

החלוץ הפורה כבש צמד בניצחון 3:0 של הפועל איכסל על אסי גלבוע המרוסקת, שממשיכה לשקוע במקום האחרון בטבלה עם 2 נקודות ב-6 משחקים. אדם זועבי ואיימן חלאיילה הורחקו במהלך המשחק

 

אסי גלבוע ממשיכה לשקוע בבוץ, והפועל איכסל ממשיכה לחלום. הקבוצה מהתענכים ספגה (שישי) עוד תבוסה כאובת, הפעם 3:0 בחוץ מול המוליכה הפועל איכסל, שפתחה את העונה בצורה פנטסטית ומסומנת כמועמדת רצינית לעלייה.
כוכב המשחק היה, מי אם לא הוא, אבי מלכה. החלוץ הפורה של הפועל איכסל, שבעבר הלא רחוק שיחק בתענכים-כבש צמד במשחק וסידר לקבוצתו ניצחון 3:0 חשוב, שעזר לה להישאר בפסגת הטבלה.
המאמן הזמני של אסי גלבוע, אדם זועבי, ביצע שני שינויים מרכזיים בהרכב. תחילה החזיר את השוער איתי שאול אל בין הקורות וכמו כן הרכיב ב-11 את החלוץ לידור כהן.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


כבר בדקה ה-7 מלכה הוכשל ברחבה ע"י בני סימנטוב. מלכה ניגש לבועט את הכדור והעלה את קבוצתו ל-1:0. שבע דקות מאוחר יותר איציק נאש מצא את עצמו חופשי ברחבה ובלי יותר מדי בעיות גילגל  פנימה את הכדור בדרך ל-2:0 של איכסל. לאחר השער השני איכסל נסוגה לאחור ואסי גלבוע החלה להשתלט על המשחק. בין לבין רן גוזלן ושלומי מראד הגיעו לכמה מצבים לא רעים בכלל, אך הכדורים שלהם לא נכנסו לשער לרוע מזלם.
שני המאמנים במגרש, איימן חלאיילה ואדם זועבי, הורחקו במהלך המשחק ע"י השופט הצעיר מוחמד קייל בעקבות דיבורים מיותרים, כך לטענת השופט. אחרי שישה מחזורים אסי גלבוע עדיין לא השיגה ניצחון בליגה (2 נקודות מתוך 18 אפשריות). מנגד, הפועל איכסל ממשיכה עם פתיחת העונה הנהדרת שלה ורשמה ניצחון 5 ב-6 משחקים (מאזן של 16 נקודות).