שלום לוי תוקף: "הרגשתי שהמערכת לא עומדת מאחוריי"

אחרי 3 הפסדים רצופים מאמן הפועל מגדל העמק לקח אחריות והתפטר: "אני לא יודע מה בער לאנשים? יש 7 קבוצות מתחתינו בטבלה. הרגשתי שאנשים מסביב מתחילים לעקם פרצוף". שחקנים בקבוצה: "מהלך מפתיע וכואב. שלום הוא בן אדם מיוחד במינו"

המאמן שלום לוי הודיע בשבוע שעבר על סיום דרכו במועדון באופן מפתיע. החלטתו של המאמן לוי, למרות שהקבוצה הפסידה בשלושת משחקיה האחרונים, הפתיעה לא מעט אנשים. ראשית, שלום לוי היה דמות חיובית ומוערכת במועדון, כזה שמחובר לשחקנים בצורה בלתי רגילה. שנית, מלכתחילה להפועל מגדל העמק לא היו מטרות יומרניות בדמות עליית ליגה או משהו בסגנון הזה, ולכן המקום שבו היא נמצאת כרגע, מקום שמיני בטבלה, לא נחשב לכזה אסון שדורש זעזוע מיידי. מה גם, שבינואר הקבוצה כמעט לא עברה שום שינוי, בעוד שכמעט כל הליגה ביצעה מקצה שיפורים. אז מדוע שלום לוי התפטר? ההערכה הכללית שעולה מסביב היא שהסיבה להתפטרותו של המאמן לוי אינה תלויה רק בתוצאות האחרונות, אם כי היו דברים נוספים שהשפיעו בעקיפין על עזיבתו של לוי.

• "בן אדם מדהים שקשה לא להתחבר אליו"

שחקנים בקבוצה אמרו השבוע: "קיבלנו את העזיבה של שלום לוי בהלם מוחלט כי רק ביום שני הוא העביר את האימון כרגיל ולא היה שום רמז לכך. הוא בן אדם מדהים, אנושי, אמין וטוב לב, שקשה לא להתחבר אליו ולכבד אותו". גורם אחר במועדון הוסיף ואמר: "שלום לוי זה לא עוד בן אדם במגדל העמק, הוא שם דבר פה. כולם אוהבים ומעריכים אותו כאן, אבל עם זאת צריכים לדעת גם לעשות הפרדה. כל בעיות המשמעת שהיו בתקופה האחרונה בקבוצה, בנוסף לאחוזי ההצלחה הנמוכים, בהחלט פגעו במעמדו של שלום לוי".


מיד לאחר הודעת העזיבה, המאמן שלום לוי קיבל שלוש הצעות אימון, שתיים מליגה א' דרום ואחת מליגה א' צפון. כל ההצעות, אגב, הגיעו מקבוצות שנלחמות בתחתית


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


המאמן לוי, עצמו, התייחס להחלטה הלא פשוטה ואמר: "אני מאוד אוהב את הקבוצה, את השחקנים ואת מגדל העמק בכלל. אני לא כועס על אף אחד ושלם עם ההחלטה. אומנם הפסדנו שלושה משחקים רצוף והרבה בגלל חוסר מזל, אבל אני לא מבין מה בער לאנשים לאבד את הסבלנות. הרגשתי שאנשים מסביב מתחילים לעקם פרצוף. והרגשתי שלא כל המערכת עומדת מאחוריי. אני נמצא בכדורגל הרבה מאוד שנים ולא צריכים לבוא להגיד לי תתפטר בכדי להבין מה קורה מסביב. הרגשתי צורך לקחת אחריות ושמתי את המפתחות. קיבלתי בזמנו קבוצה בינונית והרמתי אותה מהקרשים. גם עכשיו יש 7 קבוצות מתחת למגדל העמק בטבלה. ואסור לשכוח שמגדל העמק, בניגוד לכל הליגה, לא התחזקה בינואר".

• שתי קבוצות מליגה א' דרום כבר פנו אליו

היו"ר הנרי איפרגן: "אני מאוד מעריך את שלום לוי. אף אחד לא אמר לו כלום. הוא החליט לקחת אחריות ולהתפטר, ואני כיבדתי את רצונו".
מיד לאחר הודעת העזיבה, המאמן שלום לוי קיבל שלוש הצעות אימון, שתיים מליגה א' דרום ואחת מליגה א' צפון. כל ההצעות, אגב, הגיעו מקבוצות שנלחמות בתחתית ולכן ההנחה היא שמאמן לא ימהר לחתום בכל מחיר.

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|