שובר את המסך בעמק: פרס "כד החלב" יוענק השנה לאיש התקשורת דני קושמרו

הסטודנטים מהחוג לתקשורת של המכללה האקדמית עמק יזרעאל, המפיקה זה 19 שנים את אירוע התקשורת "שובר מסך", בחרו להעניק את פרס "כד החלב" ע"ש מוטי קירשנבאום למגיש חדשות 12, דני קושמרו
צילום: יח"צ חדשות 12

זו השנה ה-19 שבה הסטודנטים של החוג לתקשורת במכללה האקדמית עמק יזרעאל, מפיקים את "שובר מסך", אירוע התקשורת של ישראל.
האירוע שיתקיים ב-4 ביוני 2024, מופק השנה תחת מלחמה רב חזיתית מול ישראל והתכנים שיעלו בו יותאמו למצב. האירוע המרכזי בשובר מסך, הוא טקס הענקת פרס כד החלב, ע"ש מוטי קירשנבאום ז"ל. הפרס מוענק מדי שנה על עשייה רבת שנים והשפעה רחבה על החברה הישראלית. הזוכה הנבחר בפרס כד החלב לשנת 2024 הוא מגיש חדשות 12, דני קושמרו.
מעל ל-20 שנה שדני קושמרו מוכר לכולנו כעיתונאי ומגיש חדשות, במהלכן תרם רבות לעיצוב השיח הציבורי בישראל. עבודתו העיתונאית מאופיינת באמינות, יסודיות, מקצועיות וביקורתיות.
החל משנת 2008, קושמרו מגיש את מהדורת החדשות המרכזית של חברת החדשות, ומשנת 2013 מגיש באופן קבוע גם את "אולפן שישי".
קושמרו הוא אחד העיתונאים המשפיעים בישראל, תוכניותיו זוכות לרייטינג גבוה, והוא ידוע ביכולתו להעביר מידע מורכב בצורה ברורה ונגישה לציבור הרחב. קושמרו אינו חושש להציג שאלות קשות ולנקוט בעמדה ביקורתית כלפי גורמי שלטון וממסד.
ב-7 באוקטובר, עם תחילת מלחמת "חרבות ברזל", הוביל קושמרו את שידורי החדשות ביום הקשה ביותר שהיה למדינת ישראל מאז הקמתה, ועשה זאת ברגישות רבה. בחצי השנה האחרונה ממשיך קושמרו במקצועיותו חסרת הפשרות לשדר ולהוביל את השיח הציבורי לצד רגישות, חמלה ופטריוטיות.
כחלק מעבודתו בעת המלחמה, קושמרו נכנס לסקר בעזה פעמים רבות, בין היתר, הצטרף לפלוגה של חטיבת גבעתי שנכנסה לתוך עזה לסיור במקומות המסתור של התחמושת העזתית וראיין את שבע הטנקיסטיות שהצילו את קיבוץ חולית.
קושמרו מצטרף לרשימה המכובדת של זוכי פרס "כד החלב", המונה בין היתר את מוטי קירשנבאום ז"ל, אילנה דיין, מוני מושונוב, נבחרת "ארץ נהדרת", ספי ריבלין ז"ל, טמירה ירדני, ארז טל, גורי אלפי ועוד.
אירוע התקשורת "שובר מסך", שיתקיים ב-4/6/24 במכללה האקדמית עמק יזרעאל, יציג את עולם התקשורת הישראלי על במה מרכזית אחת, באופן ישיר ופתוח לקהל הרחב ללא עלות. באירוע יתארחו אנשי התקשורת והמשפיענים המובילים בישראל, אשר ישתתפו בפאנלים מגוונים ומרתקים, בנושאים החמים ביותר בתקשורת ובחברה הישראלית.