"צונאמי אל אקצה": סטודנטיות מאיכסאל ויפיע נעצרו בחשד להסתה ותמיכה בארגון טרור

ארבע סטודנטיות מהאזור נעצרו והובאו לחקירה ביחידה ללוחמה בפשיעה במרחב העמקים. בפעילות נוספת הלילה, נעצר צעיר בן 18 מכפר כנא החשוד בפרסום דברי הסתה ותמיכה בטרור. צילום: דוברות המשטרה

בפעילות שוטרי המחוז הצפוני וגדוד מג"ב מילואים נעצרו הלילה ארבע סטודנטיות ממכללה בצפון החשודות בהסתה ותמיכה בארגון הטרור חמאס. לצד הערכות מבצעית מוגברת, פעלו הלילה הכוחות לטיפול נחוש ובלתי מתפשר בגילוי הסתה ותמיכה בטרור.
במסגרת זו פשטו כוחות הביטחון על בתי הסטודנטיות המתגוררות יפיע, איכסאל, עוזייר ונצרת. הסטודנטיות נעצרו והובאו לחקירה ביחידה ללוחמה בפשיעה במרחב עמקים.
מדוברות המשטרה נמסר: "באחד מהפרסומים של אחת מהחשודות, בהם נראה תמונת מחבל שמעלה נערה חטופה על ג'יפ צוין "רציתי להתרגש מהתמונה אבל זה כלום לעומת מה שהכיבוש עושה בעזה". חשודה נוספת פרסמה ושיתפה צילום של עיתון בו נכתב "צונאמי אל אקצה 7 באוקטובר", בצרוף אימוג'י של לב ודגל פלסטין".
החשודות נחקרו ויובאו לבית המשפט השלום בנצרת והמשטרה תבקש להאריך את מעצרן.

מעצר חשודה בהסתה. צילום: דוברות המשטרה
מעצר חשודה בהסתה

בפעילות נוספת הלילה, נעצר תושב כפר כנא בן 18 החשוד בפרסום דברי הסתה ותמיכה בטרור. גם הוא יובא בסיום חקירתו לבית המשפט במטרה להאריך את מעצרו.
"משטרת ישראל תמשיך לפעול לאיתור וטיפול במסיתים לאלימות ומעשי טרור, ואלו המזדהים עם הטרור והמשבחים מעשים אלו בזמן מלחמה, במרחבי הרשת החברתית ובכל מקום אחר", סיכמו בדוברות המשטרה.

שני כתבי אישום נוספים ב״פרשת הסוהרות" בכלא גלבוע

|