עפולה: "שחקנים יצטרכו לעבוד קשה בשביל חוזה לעונה הבאה"

הניצחון המוחץ על ראשל"צ (6:2) שיחרר לחץ גדול בהפועל עפולה, שהבטיחה כמעט סופית את ההישארות. הנשיא ששי יעקב: "הוכחנו שיש לנו את היכולת להיראות כמו קבוצת צמרת". גורם במועדון על נושא ההדלפות: "שחקנים שלא מספקים את הסחורה מלכלכים בתקשורת. הגיעו מים עד נפש". צילום: אבי רביבו צילום ספורט

"הרבה זמן חיכינו לניצחון הזה. התפוצצנו עליהם והוכחנו שיש לנו את היכולת להיראות כמו קבוצת צמרת. זו הקבוצה אני מצפה לראות", נשיא הפועל עפולה, ששי יעקב, שיחרר לחץ גדול אחרי הניצחון הביתי המוחץ על הפועל ראשל"צ 6:2, שהבטיח לקבוצה כמעט סופית את ההישארות בליגה.
כזכור, רק בשבוע שעבר אחרי התיקו הביתי מול מכבי שעריים נשיא המועדון והמאמן ראובן עטר נכנסו לחדר ההלבשה והשתלחו בשחקנים בגלל התוצאות המאכזבות וגם בגלל ההדלפות שהיו מתוך חדר ההלבשה. "אנחנו לא נהסס לשלוח שחקנים ליציע עד סוף העונה ובמקביל להטיל עליהם קנסות כבדים", הזהיר הנשיא ששי יעקב את השחקנים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


גורם המקורב לקבוצה סיפר כי ״אני מכיר את ששי יעקב שנים רבות אבל מעולם לא ראיתי אותו כועס כל כך. כנראה שהגיעו מים עד נפש. הוא מרגיש שהוא נותן את כל כולו לקבוצה והשחקנים מצידם לא מספקים את הסחורה ומעדיפים ללכלך בעילום שם באמצעי התקשורת. הוא חש פגיעה אישית בו ובדני אסולין".
עם או בלי קשר לאותה שיחה נוקבת, חניכיו של ראובן עטר הוציאו במחזור האחרון את זעמם על ראשל"צ האומללה, שנראתה עמו הצל של עצמה.
הנשיא ששי יעקב, שבילה את השבוע האחרון בספרד ונכח בשני משחקי גומלין של רבע גמר ליגת האליפות, אמר: "אנחנו רוצים לסיים את העונה בטעם טוב ולנצח כמה שיותר.
המשחקים שנותרו הם הזדמנות טובה עבור השחקנים להוכיח את עצמם. לאף אחד אין מקום מובטח. מי שרוצה להישאר בעפולה בעונה הבאה ולקבל חוזה יצטרך להוכיח את עצמו ולעבוד קשה. שחקנים ששיחקו עד כה פחות יקבלו הזדמנות בכדי להראות אם הם מתאימים לנו בעונה הבאה או לא".

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|