נו מה תגידו על זה? שוב סיגרס מנצח את ת"א על הבאזר

מדהים! הפועל גלבוע גליל שוב מנצחת העונה את מכבי תל אביב שימו לב בפעם השלישית, ושוב ג'ייסון סיגרס הלוהט קובר שלשת קלאצ' ענקית 6 שניות לסיום המשחק על הראש של הצהובים העירוניים. סיגרס קלע בסה"כ 27 נק'. גם גריפין עם דאבל פיגרס, שוב שלט בצבע עם 18 נק', 13 ריב' ו-4 חסימות מהדהדות. משחק מצויין לסקווארר שקלע 19 נק'. גלבוע עדיין חזק בתמונת הפלייאוף לאחר שמכבי חיפה הפסידה לירושלים. באדיבות מנהלת הליגה(צילום: עוד קרני)

הפועל גלבוע/גליל  המשיכה הערב את רצף הניצחונות שלה ללא מרפי הולוואי, לאחר שלפני שבוע גברה על אשדוד בגן נר בתוצאה 85:95  והערב שוב סיפקה דרמת כדורסל במיטבה. ומי אם לא ג'ייסון סיגרס שצלף שלשה משוגעת 6 שניות לסיום וסגר עניין. ובכך בעצם גלבוע גליל מסיימת סוויפט ראשון בהיסטוריה שלה על ת"א.

סיגרס שניבחר לשחקן המצטיין של המחזור עם שיא ליגה עונתי במדד: 46. השווה את שיאו העונתי עם 30 נקודות (10-13 מהשדה, 9-9 מהקו), מסר 7 אסיסטים מול איבוד בודד וחטף 5 כדורים.

אוהדי גלבוע/גליל שוב נהנו מהצגה של הקבוצה האנרגטית שלהם
אוהדי גלבוע/גליל שוב נהנו מהצגה של הקבוצה האנרגטית שלהם

כאמור שלושת המפגשים בין הקבוצות העונה הוכרעו בפער נמוך של נקודות של 5 נקודות לאחר שבמשחק הראשון בסיבוב הראשון של הליגה, גלבוע/גליל ניצחה בשנייה האחרונה על הבאזר על ידי מיסטר קלאג' הוא סיגרס, לאחר שחזרה מפיגור 16 לניצחון 91:92.
שבוע לאחר מכן בגביע נוצחה גלבוע/גליל על ידי מכבי ת"א בתוצאה 76:77, כאשר שוב סיגרס קיבל לידיו את הכדור במהלך האחרון דל המשחק, הגיע לזריקה טובה עם הבאזר, אבל הפעם החטיא; ניצחון שני על הצהובים הגיע בסיבוב השני של הליגה בגן נר בתוצאה 77:80, אחרי שפניני ממכבי ת"א החטיא זריקה קשה מבחוץ בשניות האחרונות.

איש המשחק ג'ייסון סיגרס מול סילבן לנדסברג. צילום עודד קרני
איש המשחק ג'ייסון סיגרס מול סילבן לנדסברג. צילום עודד קרני

והערב, ניתן לומר שמהרבע הראשון מכבי ת"א רדפה אחרי שחקניו של בית הלחמי, עד לרבע השלישי בו ת"א הצליחה לחזור למשחק מפער של 11 נק' .
בדקה האחרונה של המשחק , לאחר ששוכמן נחסם, לחץ מצויין של ת"א מנע מהלך מגלבוע שלא הצליחו להגיע לטבעת ב-24 שניות והכדור עבר לצהובים ל-17 שניות אחרונות.  גואדלוק חזר לפרקט, שגב החטיא ממצב לא קל וסיגרס שקטף את את הריבאונד קלע את הראשונה, אבל החטיא את השנייה, 82:84, כאשר על הלוח תשע שניות לסיום. מכבי הלכה על גאודלוק, שאחראי על הקאמבק של תל אביב עם מהלך גדול כידרר במהירות לצד השני וקבר שלשה אדירה מעל מייקל קוואלס,  וקבע 84:85, 2.5 שניות לסיום.

גריפין חולף על פני ראד. השיג דאבל פיגרס עם 18 נק' ו-13 ריב
גריפין חולף על פני ראד. השיג דאבל פיגרס עם 18 נק' ו-13 ריב

בית הלחמי הזעיק מיד פסק זמן לטובת הכדור האחרון. האיש הלוהט של הגלבוע  סיגרס קיבל את הכדור קרוב לקו חצי, כידרר פעם אחת ושיחרר לאוויר ווינר שוט,  משוגע על הבאזר שקבע את התוצאה 87:85. ודהים את היכל מנורה ונתן את האות לחגיגות השמחה הכפולה של אנשי גלבוע/גליל לאחר ששמעו על הפסדה של חיפה לירושלים שהשאיר את חלום הפלייאוף חי וקיים.

קלעו לגלבוע/גליל: סיגרס (8 מ-11 ל-2) 27 נקודות, סקוורר 19, גריפין (13 ריבאונדים) 18, קוואלס 14 ושוכמן (6 אסיסטים) 9.
קלעו למכבי ת"א: סילי 16 נקודות, אלכסנדר 15, ראד 13, שגב (8 ריבאונדים) 11, פניני 10, גאודלוק 9, אוחיון (7 אסיסטים) 5, לנדסברג 4 ומילר 2.

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|