יובל שאוט בכושר שיא: 12 שערים ב-11 משחקים  

הקשר העפולאי המוכשר (27) נמצא בכושר שיא וסוחב את הקבוצה על גבו. "אני מאוד מחובר ללחמן. יש לנו קבוצה מגובשת והרבה בזכות המאמן. יהיה יותר מתוק אם השערים שלי יניבו נקודות". וגם האם בינואר יש סיכוי שהוא יעבור לליגת העל (סעיף השחרור שלו עומד על 50 אלף)? 

לא משנה באיזו סיטואציה נמצאת הקבוצה, יובל שאוט נותן את שלו על המגרש. הקשר העפולאי בן ה-27 נמצא בכושר מפחיד בתקופה האחרונה ולדעת רבים הוא בדרך לעונת השיא שלו בקריירה.

למרות שהקבוצה חוותה פתיחת עונה מטלטלת, שאוט המשיך לספק את הסחורה. המספרים שלו פשוט מדהימים. הוא כבש 12 שערים ב-11 המשחקים האחרונים בכל המסגרות (המשחק היחיד שבו הוא לא כבש זה היה מול בית"ר רמלה/ת"א בליגה).
במרבית המשחקים, יש לציין, הכיבושים של שאוט לא הניבו נקודות לקבוצתו, משהו שאולי האפיל על פתיחת העונה המלאה של השחקן המוכשר. אבל בשני המחזורים האחרונים לשם שינוי, בניצחון על הפועל ר"ג (2:1) והתיקו מול מכבי נתניה (1:1 עם 10 שחקנים), השערים של שאוט לא רק הניבו 4 נקודות יקרות לעפולה, אלא גם סיפקו רוח גבית לקבוצה. "בשני המשחקים האחרונים הפגנו אופי ענק", אומר בראיון לעמקניוז יובל שאוט, האיש שסוחב את הפועל עפולה על גבו. "בשני המשחקים האלה גם הוכחנו לכולם שיש לנו קבוצה טובה שמסוגלת להרבה יותר ממה שהיא סיפקה בתחילת העונה. מעבר לתוצאות אנחנו גם נראים הרבה יותר טוב במגרש. אני מקווה שנמשיך בקו החיובי".

איך הייתה האווירה בחדר ההלבשה בתקופת המשבר?

"אני אומר משהו שיפתיע רבים. גם בתקופה שבה הכל היה סוער בחוץ והרבה בלגן בתקשורת, אנחנו השחקנים לא התעסקנו בזה. חדר הלבשה שלנו נותר בריא וסטרילי. יש פה קבוצה מאוד מאוד מגובשת ולמאמן אייל לחמן יש חלק גדול בעניין זה. אני מאוד מחובר למאמן. יש לו אופי מיוחד והרבה ניסיון בכדורגל".

אתה בכושר שיא?

"כרגע זו עונה טובה מאוד שלי. אני מקווה שזה לא ייגמר ורק אמשיך ככה. בעונה שעברה כבשתי 12 שערי ליגה ואם אמשיך בקצב הזה אני אמור לעבור את הכמות הזו. אבל עם כל הרעש והשערים שלי הקבוצה ניצחה בינתיים רק פעמיים העונה בליגה. אני מקווה שהגולים שלי יספקו יותר נקודות לקבוצה, ואז זה יהיה יותר מתוק מבחינתי".

מה יקרה איתך בינואר ( יש לו סעיף יציאה-50 אלף)?

"יש לי חוזה לעונה וחצי בעפולה וכמובן סעיף יציאה לליגת העל. אני לא יודע מה יקרה בינואר. באופן טבעי ברור שאשמח להגיע לליגת העל, אבל כרגע אני עסוק כל כולי בהצלחת הפועל עפולה".

מה יש לך לומר על השוער גל ברזני?

"במשחק מול מכבי נתניה הוא השאיר אותנו בעניינים. הוא מציג יכולת טובה מאוד. ולמרות גילו הצעיר יש לו ביטחון רב. מגיע לו שאפו ענק".

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|