חואקין שוכמן: "יש פה ילדים שרוצים להיות כמונו בעתיד"

שחקני גלבוע/גליל התארחו בקיבוץ נווה איתן במסגרת פרויקט "כדורסל למען הקהילה" של מפעל הפיס ומנהלת הליגה וסיפקו 'שואו' מרתק בפני כ-250 תלמידים שנכחו ביציע ולא הפסיקו להתרגש

כדורסל למען הקהילה: שחקני גלבוע/גליל התארחו השבוע בקיבוץ נווה איתן במסגרת פרויקט "כדורסל למען הקהילה" של מפעל הפיס ומנהלת הליגה.
כ- 250 תלמידים, חלקם שחקני מחלקת הנוער של הפועל גלבוע/מעיינות, קיבלו את הקבוצה בהתרגשות גדולה. בביקור נכח גם ראש המועצה האזורית עמק המעיינות, יורם קרין. גלבוע/גליל סיפקה את אחד המופעים הגדולים שנראו העונה בביקורים במסגרת המיזם וגרמה למשחק הראווה להראות כמו מיני – אולסטאר: מייקל קוואלס התחמם לתחרות ההטבעות עם שבעה דאנקים מפלצתיים, אריק גריפין ומרפי הולוואי "התעללו" בטבעות וגם שגב גרילק הצעיר התכבד בהטבעה לפני גיוסו לצה"ל, בדרך לניצחון 52:62 במשחק עם קצב גבוה במיוחד.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עומר אלבז, שחקן מחלקת הנוער של הפועל גלבוע/מעיינות שלא פחות משישה מבוגריה נכללים בסגל של הפועל גלבוע/גליל העונה, נבחר לשחקן המצטיין וקיבל גופיה חתומה על ידי כל השחקנים מהקפטן חואקין שוכמן.
התלמיד יובל רוזנטל ואיגור מאיור זכו ביחד בתחרות השלשות, כאשר קלעו כל אחד 4 מ-5 ניסיונות מעבר לקשת. בסיום המשחק נשארו שחקני גלבוע זמן רב על הפרקט לחלוקת גלויות חתומות, צילומי סלפי ושיחות עם הילדים הנרגשים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לאחר האירוע העניקו נציגי המנהלת לתלמידי בית הספר 40 כרטיסים למשחק האולסטאר הקרוב של ליגת ווינר סל, שייערך במהלך חופשת הפסח בחודש הבא (18 באפריל בהיכל מנורה מבטחים).
"אנחנו קבוצה מאוד שמחה, החבר'ה פה באים ליהנות בכל יום, בין אם זה אימון, משחק או פעילות למען הקהילה", אמר חואקין שוכמן, "כולנו יודעים שאלו הרגעים הקטנים שבהם יש לנו את האפשרות להחזיר לאוהדים על התמיכה שלהם. יש פה ילדים שחלק מהם רוצים להיות כמונו בעתיד וזו זכות גדולה מבחינתנו להחזיר להם בדרך כזו".

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

אתם מוכנים לזה? מרוץ winner הסרגל יוצא לדרך

|

ברקע מלחמת "חרבות ברזל": מרוץ בשביל הבנים הדרוזים 2024 יוצא לדרך

|