הפועל עפולה: "תיקו מול עכו בחוץ? תוצאה מכובדת"

שער שוויון של יובל שאוט (שערו ה-6 ב-5 משחקים האחרונים) סידר להפועל עפולה תיקו חוץ מול הפועל עכו 1:1. צ'קומה ירד לספסל, ספואן זועבי פתח בהרכב. עפולה, שלא הפסידה 4 משחקים רצוף, תארח בשישי (15:00) את בית"ר רמלה ת"א המפתיעה

 

חוזרים למגרשים. אחרי פגרה בת שלושה שבועות, הליגה הלאומית חזרה בשישי האחרון עם המחזור השביעי. הפועל עפולה יצאה למשחק חוץ לא קל מול הפועל עכו וחזרה משם עם תיקו 1:1, לאחר משחק שבו העפולאים הציגו יכולת משופרת.
הפועל עפולה נקלעה לפיגור מוקדם (9) משער של ברקנו מיכאלוביץ', אבל יובל שאוט, מי אם לא הוא, דאג לאזן בדקה ה-70. למעשה שאוט הפך למוציא לפועל העיקרי בקבוצה. הוא כבש מול הפועל עכו את שערו ה-6 בחמשת המשחקים האחרונים ברציפות.
המגן המקומי ערן אזרד המשיך לקבל את הקרדיט מאייל לחמן, כך גם ספואן זועבי שפתח ב-11. מנגד, החלוץ אוגו צ'קומה והבלם איתי עוזרי ירדו לספסל.
הקבוצה של אייל לחמן, כזכור, יצאה לפגרה עם תחושות לא קלות ועם הרבה חומר למחשבה אחרי תיקו ביתי מאכזב מול בני לוד 2:2, כעת נראה שהעניינים קצת נרגעו במועדון אחרי התיקו מול עכו. עפולה (מקום 8, 8 נקודות) סוגרת משחק רביעי רצוף ללא הפסד, והיא תארח ביום שישי הקרוב (15:00) את בית"ר ת"א רמלה המפתיעה שבמקום השלישי (11 נקודות). "תיקו מול הפועל עכו

בחוץ? תוצאה מכובדת", אמר שחקן בקבוצה, "אם נשיג תוצאה טובה ביום שישי בבית מול רמלה/ת"א אנחנו נהיה בחלק העליון".

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|

"יש לי רצון ותוכניות לבנות עם הקבוצה משהו גדול"

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|