הפועל עפולה מתאוששת? הובסה על ידי ירושלים

לאחר שנראה היה שחניכיו של לחמן מתאוששים מפתיחת העונה המזעזעת וחוסר השקט ששרר במועדון לאחר ניצחונות גדולים על מובילות הטבלה- חטפה עפולה ארבעה שערים על הראש ב-"טדי" בירושלים. שאואט שוב כבש והשווה זמנית את התוצאה

לאחר ההצהרות של קברניטי המועדון על התאוששות מרשימה שעשתה הפועל עפולה במשחקים האחרונים, בניגוד לכך, מעדה היום הקבוצה מבירת העמק והובסה היום(ו' 16/12) באופן מפתיע בחוץ באיצטדיון טדי על ידי הפועל ירושלים שהרשיתה לשערו של בראזני רביעיה שבעקבות זאת טיפסה ועלתה ירושלים מקום אחד בטבלה מעל עפולה למקום ה- 11.
מי שניצח על על התזמורת הירושלמית הוא אנטניו וראן הצרפתי שכבש שלישייה מתוך ארבעת השערים שהובקעו במשחק על ידי ירושלים, כשהראשון מהם הובקע לקראת סיום המחצית בדקה  ה-39.
יתרון השער של הירושלמים החזיק מעמד עד לדקה ה-51  כאשר שאואט שכובש בכל משחק, הפיח עוד תקווה בספסל העפולאי למהפך לאחר שכבש לרשתה של הפועל ירושלים והשווה את התוצאה.
אבל  10 דקות לאחר מכן בא השער של הייתם חלאבי שלאחריו קרסה עפולה באופן לא ברור וחטפה עוד שני שערים מהצרפתי וראן, בדקה ה- 78  את השני שלו שהעלה את ירושלים ליתרון 3:1 ובזה סתם את הגולל על העפולאים שהרימו ידיים. הצרפתי קינח לקראת סיום המשחק בשער נוסף בדקה ה-85 את השלישי שלו במשחק

חוגי הספורט של המועצה האזורית עמק יזרעאל יוצאים לדרך

|

6 מדליות בתחרות ארצית למועדון האגרוף מעפולה

|

עיריית מגדל העמק מציגה: טניס לכולם

|