הפועל עפולה: "יש אוהדים שמחרימים את הקבוצה בגלל מניעים פוליטיים"

כך סבורים גורמים בהנהלת הפועל עפולה שחווים תסכול עמוק נוכח יציעים דלילים במיוחד (בקושי 300 במשחק האחרון). בקבוצה עשו מאמצים להחזיר את לנרי קהינדה לפני סגירת חלון ההעברות אך הניסיון כשל. ובינתיים ראובן עטר הוציא 2 נקודות ב-3 משחקים

הנהלת הפועל עפולה בראשותם של דני אסולין, ששי יעקב ויורם לוי – משקיעה מאמצים כבירים בכדי לקדם את הקבוצה בכל דרך אפשרית, אבל בינתיים נרשמת אכזבה עמוקה מהתוצאות ולא פחות מכמות הצופים הדלילה ביציעים. במשחק האחרון מול הפועל עכו, לצורך העניין, הגיעו בקושי 300 אוהדים למרות שהמשחק נערך בשעה יחסית נוחה (19:00) ומול יריבה אטרקטיבית. "זה מאוד מאכזב. התחושה היא שיש חוגים שונים של אוהדים שמחרימים את הקבוצה בגלל מניעים פוליטיים", אומרים בהנהלת עפולה, "חבל מאוד שזה קורה, כי הקבוצה היא של כל העיר ולא של אדם כזה או אחר. לא יכול להיות שפעם בליגה א' היו מגיעים בקלות 1,000 אוהדים והיום בקושי מגרדים 300 אוהדים בליגה הלאומית ועוד באצטדיון כזה מטופח ומזמין".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בינתיים הגעתו של ראובן עטר אולי שינה את תוכנית האימונים ואת צורת המשחק, אבל לא גרמה לשינוי בתוצאות. המאזן של עטר עומד על שתי נקודות בשלושה משחקים. במחזור האחרון עפולה הציגה יכולת טובה מול הפועל עכו ולמרות זאת כמעט הפסידה, אך למזלה גיא דיין כבש בדקה ה-91 וקבע חלוקת נקודות (1:1). הרכש הטרי שהגיע מהפועל ב"ש נועם גמון והבלם הוותיק גיזי דורבור זכו למחמאות.
נכון לעכשיו הקבוצה מדורגת במקום ה-11 עם 25 נקודות, מרחק 2 נקודות מהקו האדום ו-3 נקודות ממקום שמוביל לפלייאוף.
"יש לנו סגל טוב, במיוחד אחרי החיזוקים שעשינו לאחרונה. אני מאוד מאמין בשחקנים ובמאמן. רואים שינוי באימונים ובצורת המשחק. אני אופטימי ומקווה שבהמשך זה יבוא לידי ביטוי גם בתוצאות", אומר היו"ר דני אסולין.
בתוך כך, במועדון ניסו רגע לפני חלון ההעברות להחזיר לקבוצה את החלוץ הניגרי לנרי קהינדה שמשחק כיום בליגה השנייה בטורקיה אך זה לא יצא לפועל בגלל עלויות שכר גבוהות.